Beantwoord

Geen toegang tot World of Warcraft / Blizzard login server



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

35 reacties

Reputatie 1

@Jason wanneer kunnen we weer een update verwachten

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @c.gokcen en all, bedankt voor jullie meldingen!

We hebben het probleem aangemeld en in onderzoek. Er worden lage downloadsnelheden en packet loss gemeld in Dordrecht. Vooral dat laatste zorgt voor problemen bij online gamen. We zullen dit zo snel mogelijk verhelpen, sorry voor het ongemak!

Zodra er updates zijn, plaats ik die in de gerelateerde topics!

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, er is nog geen volledige oplossing gevonden jammer genoeg. Sorry dat jullie al sinds 6 april wachten en op deze manier niet normaal thuis kunt werken/studeren/TV kijken.

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet en TV in Dordrecht. Op dit moment werken we aan een oplossing. Excuses voor het ongemak! In dit Communitytopic houden we je op de hoogte: 

Ik begrijp 100 procent dat jullie hier weinig mee kunnen op dit moment, maar het is een hardnekkiger issue dan verwacht en vergt veel meer onderzoek en werkzaamheden. Sorry ook dat er sinds vrijdag vrij weinig qua updates te geven is geweest. We doen er alles aan om overal updates los te weken!

Dit topic zal ik nu sluiten om het overzicht te bewaren.

Reputatie 7
Badge +16

Excuses voor het sluiten van dit topic: dat was niet de juiste beslissing, maar leek op dat moment volledig gerelateerd te zijn aan de internet- en TV-verkeer issues in Dordrecht.

UPDATE: we verwachten vanmiddag een concrete update te kunnen geven omtrent de gamingproblemen. Ik houd jullie op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, gisteravond is er een netwerkwijziging doorgevoerd die de problemen getackeld moet hebben. Kunnen jullie bevestigen of ontkrachten of dit eindelijk het gewenste effect gebracht heeft?

Reputatie 1

Mijn vrouw had zaterdag de klantenservice aan de telefoon voor iets anders, de dame aan de telefoon gaf aan dat we voor dit probleem een afspraak moesten maken ivm “damping” op de lijn, monteur komt vanavond tussen 6-8. Ben benieuwd.

Reputatie 1

Goedemorgen all, gisteravond is er een netwerkwijziging doorgevoerd die de problemen getackeld moet hebben. Kunnen jullie bevestigen of ontkrachten of dit eindelijk het gewenste effect gebracht heeft?

 

Hoi Jason,

Bij mij nog niet, ik kom er nog steeds niet in zonder VPN.

Reputatie 1

Ik heb nog steeds dezelfde problemen.

Speedtest.net website bereikbaar maar server kan niet gevonden worden waardoor geen test uitgevoerd kan worden.

Genshin Impact game niet speelbaar.

 

Met Ziggo internet geen enkel probleem.

 

Zo blij dat ik naar T-Mobile ben overgestapt....

Helaas pindakaas, maar er is niks verandert. Waarom probeer je zelf niet of je een online afspraak kan maken om je te laten vaccineren op de site van de overheid: www.corronavaccinatie-afspraak.nl  Dan snap je waar het fout gaat. Ik heb het dubbel gecheckt zonder en nadat ik de modem een minuut van de stroom heb gehad.