Beantwoord

geen verbinding!

  • 9 November 2020
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Sinds kort ben ik klant overstap was moeizaam

sinda vandaag rond 07:30 geen verbinding en dan opeens wel weer verbinding voor ongeveer 20min dit de helle dag door klanten service geeft aan dat er geen storing is en alles is na gelopen wan lampje brand rood en soms weer groen we hebben nu al spijt dat we zijn overgestapt nooit problemen met me vorige provider nu bij tmobile krijgen we dit media converteert staat goed alle lampjes branden reset etc allemaal al gedaan monteur komt pas 20-11 en als ik internet wil moet ik een tmobile Sim kopen dan krijg ik een voucher 😒 zucht

icon

Beste antwoord door Boris 10 November 2020, 13:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Oschipper ,

Welkom op de Community! Ik zie dat je al verschillende reacties hebt gegeven in andere topics betreft de problemen die je ervaart. Zullen we, om het contact zo makkelijk te laten verlopen, via dit topic contact houden? Op deze manier kunnen we jou het best helpen. Natuurlijk baal ik enorm, dat er op dit moment geen verbinding mogelijk is. Dat mijn collega’s van de Klantenservice hierna ervoor hebben gezorgd dat hulp onderweg is in de vorm van een monteur. We hadden graag de verbinding opnieuw kunnen realiseren vanaf een afstandje, maar het is nodig om ter plekke de situatie bekijken en je van een oplossing te voorzien.

Om ervoor te zorgen dat je in de tussentijd een internet-bron hebt, bieden wij een voucher aan. Ik begrijp dat je nog geen SIM kaart van T-Mobile hebt en daarom is er meteen een tegemoetkoming gedaan van €10,- om er ééntje aan te schaffen. Op deze manier zorgen wij ervoor dat je voor 7 dagen Unlimited data ontvangt, totdat het probleem bij jou is verholpen. Hulp is onderweg en wij gaan ervoor zorgen dat jij weer verbonden bent!

 

Reageer