Beantwoord

Geen verbinding

  • 17 October 2022
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Goedemiddag, 

wij zijn verhuisd, in eerste instantie was de verhuizing niet goed doorgekomen waardoor wij al eventjes zonder internet hebben gezeten. Per 12-10 zou de verbinding op onze woning zijn. Echter maakt onze modem geen verbinding. Vandaag zou Monteur van Guidion langs komen maar kregen berichtje dat je afspraak onverwachts vanuit hun niet door kon gaan. Nu komen ze pas donderdag! 
 

voorheen was hier kpn zonder problemen, sinds tmobile signaal op het adres heeft gezet werkt het allemaal niet meer. Er zit in het huis een oud PTT aansluitkastje en wij twijfelen of Guidion het kan oplossen en dat er niet een 2e lijnactie uitgezet moet worden naar de technische dienst om alles draaiende te krijgen. 
 

kan hier alvast onderzoek naar gedaan worden. En kan er doorgeven op welke aderpaar (lijn) jullie zitten.

onze lijn moet zitten. Zie foto’s 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 18 October 2022, 16:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Petra841, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Allereerst: gefeliciteerd met jullie nieuwe paleisje. Ik hoop dat de verhuisdozen inmiddels zijn uitgepakt.

Excuses dat de start van jullie abonnement in jullie nieuwe huis niet vlekkeloos is verlopen, dat had ik graag anders gezien. Ik ben dan ook meteen mee gaan kijken om te zien wat ik hierin voor jullie kan betekenen. Ik zie dat Guidion morgen bij jullie langskomt in plaats van donderdag, dus dat is gelukkig al een dagje eerder. Mijn advies is om de terugkoppeling van Guidion af te wachten. Als morgen blijkt dat zij jullie niet online kunnen krijgen, dan ga ik daar meteen voor jullie achteraan. Het onderzoek kan namelijk enkele dagen duren en dan is Guidion al langsgekomen. Houd je ons op de hoogte? Dan ga ik heel graag voor jullie aan de slag als er vervolgstappen nodig zijn en ga ik er alles aan doen om jullie zo rap mogelijk online te krijgen! 🍀

Goedemiddag, 

wij hebben inmiddels verbinding. Ik heb een andere dsl kabel gemonteerd en nu doet hij het 

 

groeten 

Reputatie 7

Hi @Petra841, wat super om te lezen! Heel erg fijn dat je dit aangeeft. Geniet van jouw goedwerkende verbinding en weet dat je hier altijd aan de bel mag trekken. Maak er nog een mooie dag van! 

Reageer