Beantwoord

geen verbinding.

  • 3 December 2022
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Echt geweldig zo een forum.. hele verhaal geschreven.. verdwijnt alles… 

 

maar goed.. opnieuw.. 

 

gister avond na werk kwam ik thuis aan. Ik kwam erachter dat ik nergens internet in huis had, dus na controle in mijn meterkast heb ik ook de klanten service opgebeld. 
Uitgelegd dat het internet weg is en het los lampje rood en langzaam knippert van de converter.

Die zei me alles van het stroom te halen en vervolgens weer aan te doen na een minuut. 
 

zo gezegd, zo gedaan. 
 

helaas hielp het niet en moet er een monteur ingeschakeld worden, de ticket zou worden aangemaakt en het is dus wachten daarop.. helaas tot heden nog niks gehoord voor een afspraak.. 

ik kreeg een voucher voor ongelimiteerd internet voor 7 dagen.. en nu snap ik de duur van 7 dagen.. want het gaat zeker een week duren voordat een probleem opgelost is.. het thuis werken gaat super … en ik kan ook helemaal niks met het voucher, gamen word m niet.. tv kijken ook niet, of ik moet een nieuwe tv aanschaffen… mega bizar in zulke tijden. Als ik mijn contract kon ontbinden had ik het ook zeker gedaan, en weliswaar ga ik er in de toekomst ook werk van maken om weg te gaan.

 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 5 December 2022, 08:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Superboos, vreemd van je eerdere topic! Ik heb dit topic wel verplaatst naar een ander subforum, dan weet je dat. Wat betreft het onderzoek, ik heb gelijk gekeken wat ik voor je kan doen. Met de recente ontwikkelingen heb ik gelukkig direct een monteur op locatie kunnen regelen. Guidion neemt vandaag contact met je op voor het maken van een afspraak. Dit komt helemaal in orde, succes!

Reageer