Geen verbinding meer met IPTV

  • 17 March 2023
  • 1 reactie
  • 568 Bekeken

Goededag,

 

Sinds vandaag (17 maart 2023) maakt mijn Samsung TV met de verschillende geïnstalleerde apps geen verbinding meer met mijn IPTV-provider. Tot gisteren had ik jarenlang probleemloos verbinding met mijn IPTV-provider via de app Smart IPTV. Het verbinden van de TV met de provider van de IPTV gaat wel als ik de TV aansluit aan een hotspot. Met een bekabeld of draadloos verbinding via de Zyxel T-50-modem wordt er geen verbinding meer gelegd (heel af en toe na lang wachten wordt er plots verbinding gemaakt, maar dit is te sporadisch om gebruik van te kunnen maken). Volgens de provider van de IPTV is er geen sprake van een blokkade van mijn IP en ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de modem. Wie kan mij hiermee verder helpen? Gaat dat via deze forum, of is het toch even bellen met de klantenservice van T-mobile?


1 reactie

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @MHMMD58ik wil het graag meteen voor je nakijken! Alleen vind ik geen abonnement op je e-mailadres. Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan ga ik direct voor je aan de slag! Groetjes, Ishana

Reageer