Beantwoord

geen verbinding met het netwerk

  • 4 December 2022
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Ik heb nu sinds een week geen verbinding meer met het internet. Heb al tig keer contact gehad met de klantenservice. Niemand kan mij vertellen wat er nu aan de hand is en het duurt allemaal erg lang. Er is inmiddels een monteur geweest van gidion was na 10 minuten weg en heeft ook niks kunnen oplossen. Los het aub snel op heb er erg veel last van.

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 5 December 2022, 09:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Donnievdnoord, bedankt voor het starten van dit topic! Ik snap dat je hier last van hebt, weet dat we dit zo snel mogelijk willen oplossen. Ik zie meteen dat de monteur het aan onze kant niet heeft kunnen fixen, het probleem ligt in het domein van de netwerkbeheerder. Zodra de technische dienst nog wat zaken uitgesloten heeft zal deze partij meteen worden aangestuurd, zodat deze het kan oplossen. Je hoort dan zo snel mogelijk van KPN NetwerkNL. Hou er rekening mee dat wanneer KPN NetwerkNL belt voor het maken van een afspraak, zij dit altijd met een onbekend nummer doen. Neem dit telefoontje dus wel op. Voor nu wil ik je toch om wat geduld vragen, we lossen het echt zo snel mogelijk op!

Geduld begint wel een beetje op te raken. Vooral aangezien de eerste collegas van de klantenservice die mij te woord gestaan hebben. Niet eens de juiste tickets hadden aangemaakt. Heb zelfs een halve dag vrij moeten nemen voor de monteur van gidion. Wie betaald mij die uren terug? Ik verwachg van tmobile dat het geregeld wordt. En niet dat ik zelf nog contact moet opnemen met kpn etc. Ik heb volgens mij een contract met jullie? Wat gaan jullie doen ter compensatie?

Reputatie 6

Hoi @Donnievdnoord, ik kan mij goed voorstellen dat je het liefst geen seconde langer wilt wachten. Het onderzoek is echter in volle gang en we wachten op de te nemen stappen. We zijn echt hard voor je bezig. Zodra alles weer werkt zoals het hoort, zullen we je uiteraard voorzien van een passende vergoeding. Je hoeft uiteraard niet te betalen voor de periode dat het internet niet werkte!

Reageer