Beantwoord

Geen Wan verbinding

  • 27 March 2018
  • 4 reacties
  • 194 Bekeken

Sinds de installatie van mijn router (14-03) is er geen licht op de glaslijn. Ik word nu elke keer door de tmobile servicedesk naar Reggefiber gestuurd maar die verwijzen mij weer naar tmobile. Het probleem is dat er in de wijkcentrale een breakout kabel geplaatst moet worden door een monteur. Reggefiber geeft aan dat deze verbinding niet meer onder hun beheer zit en dat dit door de monteur van tmobile gedaan moet worden. Graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden.
icon

Beste antwoord door Sander 31 March 2018, 16:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo baskraak,

Het lijkt mij niet de bedoeling dat T-Mobile jou door stuurt naar reggefiber.
Je bent klant van T-Mobile dus zij moeten dat oplossen voor jou. Zij zijn klant van reggefiber.
Dat leek mij ook maar blijkbaar is het beleid dat dit door de klant geregeld moet worden. Ik word er niet veel wijzer van en ondertussen ook niet geholpen.
Reputatie 7
Hoi baskraak,

Goed dat je contact opneemt. Dit behoren wij inderdaad voor jou aan te kaarten, zodat jij niet van internet verstoten blijft. Kun je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) naar mij sturen? Dan ga ik op zoek naar de oplossing voor jou!
Reputatie 7
Hoi baskraak,

Bedankt voor de gegevens. Dit is een uitzonderlijke situatie. Wij dienen voor jouw oplevering nog die kabel in orde te maken. Het is zeker niet de bedoeling dat wij jou naar Reggefiber sturen. Wij zijn dan ook druk bezig om die kabel te herstellen om jou onze diensten te gaan leveren.

Ik heb je nog iets gestuurd via een privébericht.

Reageer