Beantwoord

geen werkend internet

  • 13 November 2020
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Goedemiddag,

vandaag is mijn internet geïnstalleerd door guidion. Helaas is dit niet werkend achtergelaten - dit zou te maken hebben met geen licht van KPN - Jullie zeggen een ticket te hebben aangemaakt aan KPN, maar deze zeggen niks te hebben staan op mijn adres. Ik wil graag wat meer duidelijkheid. 
 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 13 November 2020, 15:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ferdc, welkom op de Community!

Sorry dat er nog geen werkende verbinding kon worden opgeleverd, er lijkt iets mis te zijn met de verbinding die van buitenaf komt. De Guidion monteur heeft het ticket doorgezet naar onze technische dienst en die sturen vervolgens KPN aan om het op te lossen. Dit is geen proces van een paar uur, maar hier kunnen enkele dagen overheen gaan. Dat zeg ik niet om je bang te maken, maar meer om eerlijk naar je te zijn. 

Ik zie dat je nog geen T-Mobile mobiel telefoonnummer hebt in je klantprofiel, heb je de beschikking over een simkaart van T-Mobile (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan bied ik je graag een Unlimited Internet voucher aan voor zeven dagen. Dan kun je toch onbeperkt online zijn via mobiele hotspot. Dat maakt het online lesgeven ietwat aangenamer.

Reageer