Beantwoord

Geen wifi/internet wel TV zonder begin gemist/pauze

  • 4 May 2020
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Reputatie 1

Heel vervelend maar mijn WIFI doet het niet sinds vanmiddag. Ik heb wel 3x het modem van het stroom gehaald en meer dan 10 seconden gewacht voordat ik deze weer aanzette. Nog steeds geen wifi!!

Ook lukt de vaste telefonie niet, maar wel heb kan ik TV kijken. Alleen GEEN begin gemist of het programma op pauze zetten. 

Volgens de site van T-mobile is er geen storing bij T-mobile maar ik zie bij ‘Alle Storingen’ dat er veel meldingen zijn van T-mobile gebruikers rondom Amsterdam.

Waaraan kan het liggen dat de WiFi en de vaste telefonie het niet doet, maar de TV wel?

Wie heeft hier ook last van?

icon

Beste antwoord door Sander 4 May 2020, 22:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @GXM85169

 

Ik denk graag mee! Zou je allereerst een fabrieksreset willen uitvoeren van het modem? Kun je daarna testen of het Wifi-lampje brandt op het modem en of je bekabeld wel verbinding hebt? Ik hoor graag van je! 

Reputatie 1

Sander dank je voor het meedenken. Net toen ik gisterenavond het wifikanaal wilde veranderen deed plots mijn Wifi het weer. Geen idee waarom ik een halve dag geen wifi had maar alles doet het nu weer. 

Ik was trouwens gisteren de enige gebruiker met 1 apparaat die vd wifi gebruik maakte.

In ieder geval ben ik blij dat alles nu het doet!

WiFi, LAN en Tv doen het sinds vanmorgen niet meer!! Bij tablet (Android) komt steeds melding dat ik opnieuw verbinding met netwerk moet maken, maar dan kom ik op home gatway en daar staat internetverbinding beei, opnieuw lukt niet. Voor tv krijg ik SSL ERRORS.

Ben een leek in dit soort zaken en heb dringend behoefte aan hulp en goede begeleiding (telefoon 📱). Wie kan mij helpen?? 

Reputatie 7

Hi @liscaljet, in het andere topic bleek het om de storing in Almere te gaan. We zijn hard aan het werk om de storing te verhelpen. Ik stel voor dat we in het andere topic verder gaan, dan houden we alle informatie op één plek! :wink:

Reageer