Beantwoord

geleverde glasvezelmodem signaal komt niet tot in de woonkamer

  • 1 March 2018
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

2 dagen geleden overgestapt en alles klaar gezet voor de monteur. Deze heeft alles geïnstalleerd en aangemeld. Heeft het password bij een van de laptops ingevoerd en was daarna vertrokken. Wij wonnen in een oud huis met vrij dikke muren en het geleverde modem komt niet fatsoenlijk in de woonkamer ( pagina's kunnen niet geopend worden, enorm traag . Dus maar even een kabel gelegd , en ja hoor geen probleem.
Nu heb ik een extra kabel van de meterkast naar de woonkamer moeten trekken en daar een nieuw modem moeten neerzetten. Baal behoorlijk:@:?
icon

Beste antwoord door Brian 7 March 2018, 11:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! We gaan meteen aan de slag om je wifi te verbeteren! Ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat de monteur nog wel een wifi test heeft gedaan voor zijn vertrek. Deze kwam uit op ongeveer 24 mbps en ziet er prima uit maar ik begrijp dat dit toch niet helemaal het geval blijkt te zijn? Er zijn een aantal stappen die je makkelijk zelf uit kan voeren om je wifi verbinding te verbeteren, zou je deze eens door willen lopen? Als dit geen verbetering oplevert zou je mij dan een screenshot van een speedtest door willen sturen van je verbinding in de woonkamer? Dan ga ik voor je aan de slag!

Reageer