Beantwoord

Glasvezel beschikbaar maar niet bij T-Mobile

  • 9 June 2022
  • 4 reacties
  • 164 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Een paar weken geleden is in mijn huis van de Digitale Stad een glasvezel kabel gemonteerd.

Ik zie bij alle providers dat op mijn adres (4176BB, 6) internet via glasvezel beschikbaar is, maar niet bij T-mobile, terwijl dit wel volgens de Digitale Stad zou moeten kunnen.

Kunnen jullie kijken wat er mis is?

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 June 2022, 10:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mel Sie 

Momenteel heeft T-Mobile alleen een overeenkomst met KPNNetwerk om hun diensten te leveren en over het eigen glasvezelnetwerk natuurlijk, helaas is er nog geen overeenkomst met andere partijen.

Hallo @Waqqas ,

Is dit het officiële antwoord van T-mobile?

Zo ja, dan is dit vreemd, want de Digitale Stad geeft aan dat T-mobile een beschikbare provider is:

https://www.digitale-stad.nl/glasvezel/#providers

Reputatie 7
Badge +15

@Mel Sie

Dit is volgens mij ook wel het antwoord dat T-Mobile had gegeven, bij Glasdraad is T-Mobile ook mogelijk volgens hun website, het is wel mogelijk voor T-Mobile als ze een overeenkomst afsluiten voor het leveren van T-Mobile diensten over hun netwerk.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Waqqas ,

Is dit het officiële antwoord van T-mobile?

Zo ja, dan is dit vreemd, want de Digitale Stad geeft aan dat T-mobile een beschikbare provider is:

https://www.digitale-stad.nl/glasvezel/#providers

Die website moet je echt met een korreltje zout nemen. Hier hebben ze gewoon zo'n beetje alle providers van Nederland neergezet. Er staat zelfs Tele2 tussen, die leveren al jaren geen nieuwe aansluitingen meer. 

Er staat op die pagina ook een voorbehoud “Per regio kunnen kleine verschillen bestaan in het aanbod van providers. Sommige providers leveren niet in alle regio’s. U kunt bij een provider de postcodecheck doen om zeker te zijn".  En dat is het enigste juiste antwoord. De postcode checker van T-Mobile is de enigste bron van waarheid waar je een T-Mobile abonnement kunt bestellen. Als er geen positief antwoord komt op jouw postcode kan het dus niet en de klantenservice van T-Mobile hebben helaas geen planning over wanneer waar welke aansluitingen in de toekomst erbij komen.