Beantwoord

Glasvezel in Rotterdam

  • 22 October 2021
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hartstikke mooi nieuws dat T-Mobile in nog meer wijken in Rotterdam glasvezel gaat aanleggen. Eerder is al bekend geworden dat IJsselmonde glasvezel krijgt. Op een informatieavond is daar ook de uitspraak gedaan dat andere wijken, zoals Charlois en Feijenoord snel volgen. Wanneer kunnen we hier meer nieuws van verwachten? Is er meer info beschikbaar over Rotterdam-Zuid?

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 October 2021, 17:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Op deze pagina zag ik een week geleden nog geen Rotterdam Alexander staan dus ik ga er van uit dat deze pagina up to date wordt gehouden met de voortgang en bovendien kan je je aanmelden om op de hoogte te blijven van wanneer jouw wijk aan de beurt is bijvoorbeeld.

https://www.t-mobile.nl/thuis/internet/glasvezel/rotterdam

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Golurk Welkom bij de community.

Hier op het forum horen klanten niet eerder dan de rest van de media of en wanneer ze waar glasvezel gaan aanleggen. Dit is op zich best concurrentie gevoelige informatie als ze met gemeentes in gesprek zijn. Pas als de handtekeningen staan gaan ze communiceren en dan hoor je er hier ook wat over!

Hoi @Golurk Welkom bij de community.

Hier op het forum horen klanten niet eerder dan de rest van de media of en wanneer ze waar glasvezel gaan aanleggen. Dit is op zich best concurrentie gevoelige informatie als ze met gemeentes in gesprek zijn. Pas als de handtekeningen staan gaan ze communiceren en dan hoor je er hier ook wat over!

Hoi. Dank voor je reactie. Natuurlijk begrijp ik dat, maar zoals gezegd is dit benoemd op een informatieavond. Is het daar dan geen concurrentie gevoelige informatie?

Reputatie 7
Badge +14

Je mag alles weten  maar niet de introductie datum :)