Beantwoord

Glasvezel; KPN infra plant geen afspraak in.

  • 23 October 2020
  • 1 reactie
  • 182 Bekeken

Hi all,

Er is glasvezel getrokken bij mijn woning, alleen moet deze nu van de straat naar de woning worden getrokken. KPN is langs geweest en na een halve dag te hebben geploeterd, heeft men de gegraven geul weer dichtgegooid zonder een kabel te hebben getrokken. De reden; men kwam boomwortels tegen…Men beloofde dat men een nieuwe afspraak zou maken en met zwaarder geschut zou langkomen, maar tot op heden niets gehoord van hen. Ik bel ze wekelijks voor een update, maar heel veel toezeggingen, maar geen actie.

T-mobile levert mij op wekelijkse basis SIM-codes aan, waardoor ik een week nternet heb, maar nog steeds geen glasvezelverbinding. Mijn vraag:

-Wie heeft een tip hoe je KPN of de onderaannemer van KPN direct kan bellen voor een afspraak?

-Wie bij T-mobile kan mij helpen om KPN in beweging te krijgen? Een ticket aanmaken door klantenservice heeft tot nu toe geen resultaat gehad.

Benieuwd wie eenzelfde ervaring heeft en een goede tip heeft :-)

gr

olaf

 

 

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 25 October 2020, 09:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hallo olaf van R,

Ik neem aan dat je regelmatig contact hebt met KPN netwerk NL volgens onderstaande telefoonnummer?

Wellicht kan een T.M. moderator e.e.a. versnellen.

Mvg. Marcel

Reageer