Beantwoord

Glasvezel lage download in de avond.

  • 20 March 2021
  • 8 reacties
  • 273 Bekeken

Goede Avond! 
 

Sinds donderdag hebben we internet van T-Mobile, 1gb glasvezel. Overdag is de snelheid goed (boven 800 download en upload), maar zowel donderdag, vrijdag als deze avond gaat de download dramatisch laag… beneden 10mb zelfs! Upload blijft wel goed, boven 800mb. Telkens zo tegen 18/19u tot ongeveer 23u. Het is zo laag dat Netflix of Disney+ kijken moeilijk wordt, en TV kijken via de app dan wordt het beeld belabberd. 

De metingen zijn uitgevoerd met een kabel direct op de modem (Zyxel), en heb de standaard items als meermaals uitgevoerd: media converter en modem herstarten, andere kabels gebruikt enz… maar resultaat blijft hetzelfde. En aangezien het enkel in de avond is denk ik niet dat er hier in huis een probleem met de opstelling is, want waarom is overdag dan alles goed?
 

Iemand enige suggestie?

Bedankt!

 

icon

Beste antwoord door Sander 21 March 2021, 11:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Toevallig woonachtig IN Segbroek den haag? 

Vruchtenbuurt, dus heel dicht in de buurt. 

Zelfde probleem hier in vuchtenbuuet. Is ook al een ander topic over waarin ze zeggen er deze avond werken aan een oplossing. Maar vandaag is het helaas nog een probleem

Zelfde probleem hier in vuchtenbuuet. Is ook al een ander topic over waarin ze zeggen er deze avond werken aan een oplossing. Maar vandaag is het helaas nog een probleem

Bedankt, wist ik niet. En is het hetzelfde probleem bij jullie? Ook overdag goed internet en enkel ‘s avonds traag?

Ja ik merk het sinds gisteren. Voorheen, bijna een jaar, zelden problemen maar wat er nu gaande is al minimaal 2 dagen is erg frustrerend

Hetzelfde bij Regentesselaan. Overdag prima, avond is echt drama. TV werkt niet en internet is erg traag. 

Reputatie 2

Zelfde hier in de bloemenbuurt. Maar even afwachten tot de oplossing.

Reputatie 7

Dag @Piet2505 en anderen, 

 

bedankt voor de meldingen! We zijn op de hoogte van de snelheidsissues in Segbroek. Om het overzichtelijk te houden, verwijs ik naar dit topic: 

 

Op deze manier hebben we één topic waarin iedereen zijn of haar vraag kan stellen en we snel iedereen op de hoogte kunnen brengen van updates.

 

Ik sluit hierbij dit topic.