Beantwoord

Glasvezel met een kruising?

  • 26 September 2022
  • 3 reacties
  • 235 Bekeken

Vorige week woensdag is iemand van Guidion geweest om mij aan te sluiten op glasvezel. Installatie heeft 10 minuten geduurd, alleen bleef een lampje knipperen die niet hoorde te knipperen. De monteur zei dat ik mogelijk een kruising had, whatever that may mean. Hij is weggegaan en heb nooit meer wat van t-mobile gehoord. Ik ben zoals zovelen tegenwoordig afhankelijk voor mijn werk van internet, dus dat ik geen enkel bericht of statusupdate krijg vind ik erg slecht. Wat is een kruising en wat is de gemiddelde doorlooptijd om zoiets op te lossen?

icon

Beste antwoord door Lisa 27 September 2022, 10:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @NL12358 

Zie je het PON/connection lampje branden? Dat de ONT niet juist is geregistreerd zou ook nog kunnen.

Hallo @NL12358 

Zie je het PON/connection lampje branden? Dat de ONT niet juist is geregistreerd zou ook nog kunnen.

Het PON lampje knippert de hele tijd

Reputatie 7

Hi @NL12358, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😁

Hartstikke goed dat je hier meteen aan de bel trekt, want ik geef je graag meer duidelijkheid. Excuses dat de start van jouw abonnement niet vlekkeloos is verlopen, dat had ik het liefste anders gezien. Zojuist ben ik achter de schermen gaan kijken en ik heb goed nieuws. Je gaat zo snel mogelijk door de netwerkbeheerder gebeld worden (let op: ze kunnen anoniem bellen) om een afspraak in te plannen en jouw verbinding up and running te krijgen. Om je iets meer context te geven: een kruising betekent dat jouw aansluiting met een andere klant is omgewisseld. Dus als wij de lijn uitmeten, dan zien wij alleen de verbinding van de andere klant en andersom. Ik het is niet de bedoeling dat je hier niet van op de hoogte bent gebracht, dus dat vind ik heel rot. Weet dat we er alles aan gaan doen om dit bij je te fixen.

Zojuist heb ik je via een privébericht voorzien van een Unlimited Data voucher. Zo kun je een hotspot maken van je telefoon en heb je toch onbeperkt internet, totdat de netwerkbeheerder is langsgekomen. Laat het vooral weten als ik nog iets voor je kan betekenen, want ik help je met liefde! 

Reageer