Beantwoord

Glasvezel modem icm Apple HomeKit

  • 22 March 2018
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Goedenavond, ik ben even ten einde raad. Ben sinds kort trotse eigenaar van t-mobile thuis.
Nu heb ik in mijn woning wat slimme apparaten staan die met mijn vorige provider prima werkte.
Het gaat hier om hue lampen en een tado thermostaat, deze apparaten zijn goed te bedienen via de eigen apps (waar ook een goede verbinding voor is vereist)
Maar via de HomeKit app van Apple zijn ze maar even zichtbaar en na verloop van tijd staat er GEEN REACTIE.

Als ik mijn glasvezel modem uit en aan zet dan is het probleem weer verholpen voor 10 minuten?
icon

Beste antwoord door RobertBoers 26 March 2018, 15:53

Bekijk origineel

2 reacties

Bedankt voor je reactie, heb het inmiddels opgelost door er een AirPort extreme tussen te hangen. Er was dus iets met de draytek aan de hand maar de WiFi loopt nu via de AirPort.
Reputatie 7
Hi RobertBoers, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! 🙂 Ik begrijp dus dat je de slimme apparaten wél prima kan bedienen via hun eigen app maar dat de Homekit app de apparaten op een bepaald moment niet meer herkent? Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en/of de apparaten opnieuw te koppelen? Je vindt daar meer informatie over op de supportpagina van Apple. Ik hoor graag wat hier het resultaat van is!

Reageer