Beantwoord

Glasvezel nog niet aangesloten van de straat naar huis

  • 15 November 2022
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Overstappen gemaakt naar T-mobile glasvezel. 

8 november zou mijn aansluiting in orde gemaakt worden. Monteur niet op komen dagen (open dutch fibre).

 

9 november gebeld. Toen kreeg ik te horen dat er een probleem was in de wijkcentrale maar dat ze het heel vervelend vonden dat ik niet was geïnformeerd dat monteur niet zou komen. Melding wordt op on hold gezet en vervolgens zitten we nu op 15 november en hoor ik niks meer. 

 

9 november nog wel contact gehad met t mobile ks en die zouden het escaleren naar het glasvezelteam. Daar werd ik ook door gebeld en die gaven aan dat het mis was met de bekabeling. Zij zou zo snel mogelijk de melding doorzetten naar open dutch fibre om dit op te lossen. Tot op heden heb ik nog niets gehoord. Ik zou graag willen weten waar ik aan toe ben want dit is niet echt een goede start voor een overstap.

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 16 November 2022, 11:06

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @jcharite, fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, dit kan zeker een stuk duidelijker verlopen! Ik had je ook graag meteen van nieuwe informatie voorzien, alleen is er bij mij ook nog geen update bekend over de huidige situatie. Daarom zal ik wederom het glasvezelteam aan de mouw trekken en zij zullen snel contact met je opnemen. Ik hoop je hiermee een helder tijdspad te geven!

Reageer