Beantwoord

Glasvezel overbruggingsperiode

  • 31 January 2023
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo mensen :)

Ik ben recent in mijn nieuwe appartement komen te wonen met de hoop dat er binnenkort glasvezel mogelijk zou zijn. Helaas is dit niet het geval en zal ik waarschijnlijk in maart pas glasvezelaansluiting hebben. Nou heb ik internet wel hard nodig, zijn hiervoor tijdelijke oplossingen waardoor ik alsnog van internet gebruik kan maken totdat mijn glasvezel zo ver is?

Met vriendelijke groet,

Yorick

icon

Beste antwoord door eric 31 January 2023, 15:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @yorick_ , welkom bij de community.

  1. Misschien kun je nog een tijdje 4G voor thuis bestellen?
  2. Anders bestel je een unlimited data simkaart en die stop je in een eigen 4G router
  3. Je lift mee op de wifi van je buren.

 

 

Hoi @eric, dankjewel voor je reactie.

4G voor thuis bestellen kan helaas niet op mijn adres, maar een unlimited data simkaart in een eigen 4G router doen is een uitstekend idee! Ik zal even rondsneupen voor een maandelijks opzegbare data sim.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @yorick_ , welkom bij de community.

  1. Misschien kun je nog een tijdje 4G voor thuis bestellen?
  2. Anders bestel je een unlimited data simkaart en die stop je in een eigen 4G router
  3. Je lift mee op de wifi van je buren.

 

 

 

Als je de simkaart niet in een router stopt, maar in een telefoon en dan via een wifi hotspot communiceert, dan kun je een maandelijks opzegbare simkaart bij Tele2 afnemen. Omdat Tele2 geen 097 (data) simkaarten verkoopt mag een standaard sim (met 06 nummer) alleen in een mobiele telefoon worden gedaan.

 

Reageer