Beantwoord

Glasvezel Ypenburg

  • 15 March 2021
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Ik heb sinds een half jaar T-mobile thuis glasvezel fast, dat over het algemeen redelijk werkt. 

Hoor van meerdere mensen in de buurt dat zij 1G glasvezel internet hebben en dat lijkt ons ook wel wat, we wonen op 100 meter van de wijkcentrale, dus dat moet geen probleem zijn.

Ingelogd en onder abonnement de optie gekozen om internet te wijzigen, hier kon ik alleen langzamer kezen. Gebeld met de klantenservice, meisje aan de telefoon, ik ga het uitzoeken voor u en kom zo bij u terug, na 25 minuten maar de verbinding verbroken!

Ik heb na dit gesprek ook niet meer de optie om langzamer internet te kiezen, uitsluitend fast internet.

Afgelopen weekend het nogmaals via de chat geprobeerd, krijg ik een verhaal dat er op mijn adres geen sneller internet beschikbaar is!! Dat T-mobile dit bewust doet, zodat de klanten goedkoper uit zijn!! 

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/ geeft 1G aan, T-mobile geeft 1G aan, KPN geeft 1G aan, waarom kan T-mobile dan geen 1G internet leveren?

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 March 2021, 09:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @buizinkski 

Geeft de postcodecheck 100 MB aan of 1000 MB?

T-Mobile levert als prijsvechter maximaal 100 Mbit over het KPN netwerk en over het eigen netwerk van T-Mobile kan er 1000 Mbit worden aangevraagd maar daarvoor zul je dan volgens mij je huidige abonnement moeten opzeggen en vervolgens opnieuw aanvragen met internet premium.

Je zit dan helaas wel even zonder internet.

Hoi @Waqqas postcodecheck geeft 1000 MB en bedankt voor je antwoord. Jammer dat dat niet van tevoren wordt vermeld, was ik er niet aan begonnen. 

Reputatie 7
Badge +15

Indien het administratief kon en gewoon even een wijziging aanbrengen in de wijkcentrale zonder hoeven op te zeggen was het veel makkelijker geweest 😊

Reageer