Groen PON lampje knippert, geen internet

  • 13 November 2022
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Goedemorgen mensen van de community, 

sinds afgelopen dinsdag hebben ik en mijn vriend geen internet verbinding meer. Aantal keren contact gehad met de klantenservice maar dit lijkt niet echt te werken. Mijn vriend heeft de modem geprobeerd te resetten aangezien dit wellicht kon helpen. Dit mocht echter niet baten.. Gister weer contact gehad met de klantenservice en kreeg het gevoel dat ze me meer probeerde af te wimpelen dan dat ze me gingen helpen. Wel als oplossing dinsdag direct een voucher gekregen alleen werkt dit echter amper dan alleen goed op de telefoon.. ik en mijn vriend hebben echt vaste internetverbinding nodig voor werk en studie.. hier lijkt tmobile niks om te geven dan alleen een ticket te sturen met spoed.. spoed blijkt later volgens andere collega’s even lang te duren als een normale melding. Laat me niet lachen hoor wat een circus is dit! Helaas zit ik nog in het jaarcontract en kan ik deze shitshow dus niet opzeggen. PON lampje blijft maar groen knipperen en het wereldbolletje blijft maar rood branden. Aangezien Tmobile geen echte actie onderneemt en de klant dus maar zonder internet laat zitten, ben ik benieuwd naar de kracht van de community en hier eventueel het antwoord te kunnen vinden naar de oplossing met dit probleem! De vorige keren dat dit probleem zich voordeed was het internet terug binnen een aantal uur zonder ook enige terugkoppeling naar de klant vanuit tmobile. Hierin kan en moet tmobile zichzelf echt gaan verbeteren om klanten tevreden te houden.
 

mijn vraag is: Wie heeft dit probleem eerder ook gehad en wat kan ik zelf doen angezien wij echt het internet nodig hebben voor studie en werk? 
 

vriendelijke groet

Jason van Odido 1 jaar geleden

Goedemorgen @Ellisplanting, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Jouw topic was verkeerd gecategoriseerd en kon daardoor niet tijdig beantwoord worden, sorry! 

Ik heb meteen een lijnmeting gedaan en zie dat jullie sinds woensdag weer online zijn gelukkig; strookt dit ook met jouw bevindingen? Ook zie ik dat er al een vergoeding aangemaakt is voor de periode waarin jullie geen verbinding hadden. Dit bedrag wordt op een volgende factuur - waarschijnlijk die van december - verrekend. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Ellisplanting, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Jouw topic was verkeerd gecategoriseerd en kon daardoor niet tijdig beantwoord worden, sorry! 

Ik heb meteen een lijnmeting gedaan en zie dat jullie sinds woensdag weer online zijn gelukkig; strookt dit ook met jouw bevindingen? Ook zie ik dat er al een vergoeding aangemaakt is voor de periode waarin jullie geen verbinding hadden. Dit bedrag wordt op een volgende factuur - waarschijnlijk die van december - verrekend. 

Reputatie 1

Dag @Ellisplanting,

 

ik voelde me heel erg met je verwant toen ik las “het gevoel dat ze me meer probeerde af te wimpelen”, heel herkenbaar, maar gelukkig geen kastje, muur, bos en kluitje :) en goed om te lezen dat het is opgelost.

Reageer