Beantwoord

Halve downloadsnelheid (500Mbit) tov uploadsnelheid (940Mbit)



Toon eerste reactie

228 reacties

Reputatie 1

Hallo Tommie, nou ja lees ook bovenstaand bericht en vragen als houdt ons op de hoogte van wat speelt, als we niet zelf weef wat op de community zetten wordt het stil aan de overkant. Geef aan wat jullie doen, geef aan wat voor oplossingen er geprobeerd worden, het is al weer een week verder. communiceer, communiceer…..

Reputatie 1

Vol verwachting klopt mijn hart….. helaas ook hier geen verbetering

Hier wordt ik niet vrolijk van, glasvezelkastje en modem uitgezet en opnieuw opgestart. Helaas geen verbeterig

Reputatie 7
Badge +9

Ja het blijft een lastig euvel dit @tyson! Ik heb je een nieuwe mediaconverter + T-56 opgestuurd. Als je deze hebt ontvangen laat het modem dan 48 uur aan staan. Dan download hij de B8 firmware, als dit gedaan is trek dan aan de bel. Dan laat ik de B10 firmware en nieuwe agent pushen. Hopelijk kunnen we dan wat verschil merken. 

Reputatie 1

En weer zijn we 11 dagen verder, ik zou gebeld worden door  front office t-mobilethuis, niet gebeurd, geen mail niets, tickets was opnieuw aangemaakt , maar info krijgen ho maar, hoe vaak moet ik er nu nog achtereraan? @ikwordtgek😵‍💫

Reputatie 1

Met

eigen t-mobile wel sneller, maar nog niet goed

 

met kpn helemaal huilen

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb je ook een nieuwe Mediaconverter opgestuurd @tyson. Zou je, als je deze binnen hebt, de verbinding kunnen testen met de nieuwe apparatuur? 

Reputatie 1

 

Reputatie 1

 

Reputatie 4

@Tommie, Ik zeg er voor de rest maar niks meer over….

Reputatie 7
Badge +16

@EdwinBrokx Heel mooi dat het met die patchwisseling toch verholpen is. Ik zal de techneuten aansporen om dit ook bij de rest te laten onderzoeken! 

@florisVries en @tyson Het lijkt erop, in de lijnmeting althans, of jullie van netwerkpoort veranderd zijn. Misschien heeft netbeheer op afstand één en ander aangepast en zien we dat nu pas terug. Kunnen jullie nog eens een tweetal speedtests plakken in dit topic? Ik wil checken hoe zich dit verhoudt ten overstaande van de eerdere metingen. Alvast bedankt - wederom!

Reputatie 1

@Tommie @tyson 

ook wel weer fraai, zijn we al anderhalf jaar bezig om de snelheid goed te krijgen gaan ze nu ook nog eens vertellen dat ze stoppen met de mailserver. Ik denk dat we maar massal t-mobilethuis moeten opzeggen, wat verschrikkelijk slecht!!🤬👎niet waarom maar gewoon we stoppen ermee en u wordt bedankt, pens vol werk om iedereen die die mailadressen gebruikt te waarschuwen, maar reken er maar niet op dat dat straks scheelt in de kosten. Ik ben hevig teleurgesteld. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tyson, ik zie inderdaad dat KPN NetwerkNL de afspraak verzet heeft. Ze gaan in januari de poortmove uitvoeren en de lijn nogmaals doormeten. Hopelijk wordt het dan eindelijk opgelost! 

Reputatie 1

@Tommie @Dolphin 

bij mij hetzelfde, als je de t-mobile server zelf kiest lijkt het gefixed, maar daarbuiten is het niet veranderd.

@Tommie van Odido 3 weken verder en een opmerking dat jullie het ook niet meer weten. Wat is nu de stand van zaken? De hele zaak duurt nu al 1,5 jaar. Hoe kan dit?! Waar ligt het probleem, waarom is de duidelijke communicatie tussen jullie en KPN niet mogelijk? Waarom worden herhaalde adviezen van Guidion genegeerd? Waarom staat dit topic op ‘opgelost’ als er meerdere mensen nog steeds last van ondervinden? @florisVries hoe ziet het er bij jou uit op dit moment? Hier Odido Thuis weer volledig eruit en ik ben dit berichtje via 5g aan het posten. Graag een duidelijk antwoord hoe nu verder en een compensatie voorstel. Alvast bedankt.

Reputatie 1

 

Hoi Jason, hierbij de screenshots

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @florisVries , 

Het is inderdaad werk, maar neem dan ook gelijk een provider onafhankelijk adres. Dan hoef je dit daarna nooit meer te doen. Bij voorkeur een eigen domeinnaam! 

Reputatie 7

Hi @florisVries, excuus dat we nog geen update hebben kunnen geven. Ik ben daarop direct naar de onze IT-afdeling gestapt om je een oplossing te kunnen bieden. Verschillende afdelingen binnen ons IT-team hebben zich hierover gebogen en dat doen ze nog steeds. Momenteel zien we een configuratie waardoor je snelheid als het ware in een trechter terecht komt, wat voor de lagere snelheden zorgt. Ze zijn hard bezig om dit zodanig aan te passen, zodat het probleem wordt opgelost. Ik hoop snel meer informatie hierover te hebben. Mocht je in de tussentijd met een vraag zitten, laat het vooral weten. We staan hier voor je klaar! 

Reputatie 1

 

Reputatie 1

 

Reputatie 7
Badge +9

@Dolphin als je het via de T-Mobile servers runt, krijg je dan wel de gewenste snelheid? Ik zie namelijk de screenshots van de monteur, die zien er goed uit?

Reputatie 1

@Tommie  @Dolphin 

ik denk ook dat men daarom denkt dat het opgelost is, in het eigen netwerk gaat het goed maar daatbuiten dus niet….

Reputatie 1

Ook hier nog wisselend, al zie ik wel een verbetering in het opstarten, de snelheid stijgt direct, In het begin ook daar een flinke vertraging.

Reputatie 1

@eric 

dat klopt wel maar als je providervast bent verwacht je dit niet, je wordt nu gedwongen en dag vindt ik op zijn zachts gezegd niet netjes

Reputatie 1

 

Reageer