Beantwoord

haperend beeld wifi slecht

  • 1 May 2022
  • 7 reacties
  • 110 Bekeken

Alles al gedaan wat er aangegeven word om te doen bij haperend beeld en zeer slechte WiFi 

icon

Beste antwoord door TechRacing93 2 May 2022, 08:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Vanessa68 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding?

Kun je de verbinding bedraad eens controleren door een laptop rechtstreeks aan te sluiten op de modem en een speedtest doen met de Ookla speedtest app. Wat is dan het resultaat?

 

Reputatie 7
Badge +15

@Vanessa68 

Zou je de Ookla speedtest app eens uit de store willen downloaden en testen met verschillende testservers?

Ja blijf bezig zeg ! Hebben nog geen half jaar tmobile dan moeten jullie zorgen dat t goed is, we hebben DSL

Reputatie 7
Badge +15

@Vanessa68

165 Mbps met DSL?

Ja want hebben geen glasvezel

Reputatie 6
Badge +3

@Vanessa68 165Mbit is met xDSL niet mogelijk. 

In de screenshot van de speedtest staat “upload op 5G” weet je zeker dat je verbonden met de Wifi? Als ik dezelfde App van TM gebruikt geeft die aan “Test op Wifi”.

Zoals @Waqqas aangeeft, wat laat de Ookla Speedtest app zien voor resultaat.