Alles al gedaan wat er aangegeven word om te doen bij haperend beeld en zeer slechte WiFi
Beste antwoord door TechRacing93
Bekijk origineelAlles al gedaan wat er aangegeven word om te doen bij haperend beeld en zeer slechte WiFi
Beste antwoord door TechRacing93
Bekijk origineelHallo
Heb je een glasvezel of DSL verbinding?
Kun je de verbinding bedraad eens controleren door een laptop rechtstreeks aan te sluiten op de modem en een speedtest doen met de Ookla speedtest app. Wat is dan het resultaat?
Zou je de Ookla speedtest app eens uit de store willen downloaden en testen met verschillende testservers?
Ja blijf bezig zeg ! Hebben nog geen half jaar tmobile dan moeten jullie zorgen dat t goed is, we hebben DSL
Ja want hebben geen glasvezel
In de screenshot van de speedtest staat “upload op 5G” weet je zeker dat je verbonden met de Wifi? Als ik dezelfde App van TM gebruikt geeft die aan “Test op Wifi”.
Zoals
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.