Dit probleem doet zich voor op alle apparaten, zowel bedraad als draadloos en direct aangesloten op de DrayTek of via de access points. Op windows 10 computers met chrome, edge, internet explorer. Via diverse android telefoons, ipads, iphones, macbooks. Allemaal hetzelfde gezever sinds we over zijn gegaan op T-Mobile.
Wat ik al heb gedaan:
Draytek 300x uitgezet
Alles losgekoppeld en direct via de draytek met een kabel of via draadloos
Wat ik nog kan proberen:
Factory reset draytek (lijkt mij sterk maargoed)
Als ik in chrome bij het hulpprogramma voor ontwikkelaars kijk, zie ik het volgende:
150x XHR failed loading GET:
base.js:3055 XHR failed loading: GET "https://r1---sn-ui0pn-5hnl.googlevideo.com/videoplayback?dur=295.102&fvip=1&signature=8202EFFFEE77999EB92F3E1FCDB1E32548D8785E.198C42CF5BEC6DE9748F87E404A1DCEE6B5CD9BD&initcwndbps=1138750&sparams=clen%2Cdur%2Cei%2Cgir%2Cid%2Cinitcwndbps%2Cip%2Cipbits%2Citag%2Ckeepalive%2Clmt%2Cmime%2Cmm%2Cmn%2Cms%2Cmv%2Cpcm2cms%2Cpl%2Crequiressl%2Csource%2Cexpire&lmt=1522350651613750&gir=yes&pcm2cms=yes&ei=CES9Wt2VKtS91gKSkpKQCg&ipbits=0&source=youtube&mm=31%2C29&mn=sn-ui0pn-5hnl%2Csn-5hnekn7k&pl=16&requiressl=yes&ip=31.201.8.108&mime=audio%2Fmp4&expire=1522374760&id=o-AFtAQ6mWAOcEMUn95JG9pHJohl12TSfVWdhN480hUjB-&ms=au%2Crdu&mt=1522353081&mv=m&keepalive=yes&key=yt6&c=WEB&clen=4687957&itag=140&alr=yes&cpn=I_RYt8AZTsLTzr23&cver=2.20180328&range=477537-786432&rn=25&rbuf=19319".
78x XHR finished loading GET:
XHR finished loading: GET "https://r1---sn-ui0pn-5hnl.googlevideo.com/videoplayback?dur=295.102&fvip=1&signature=8202EFFFEE77999EB92F3E1FCDB1E32548D8785E.198C42CF5BEC6DE9748F87E404A1DCEE6B5CD9BD&initcwndbps=1138750&sparams=clen%2Cdur%2Cei%2Cgir%2Cid%2Cinitcwndbps%2Cip%2Cipbits%2Citag%2Ckeepalive%2Clmt%2Cmime%2Cmm%2Cmn%2Cms%2Cmv%2Cpcm2cms%2Cpl%2Crequiressl%2Csource%2Cexpire&lmt=1522350651613750&gir=yes&pcm2cms=yes&ei=CES9Wt2VKtS91gKSkpKQCg&ipbits=0&source=youtube&mm=31%2C29&mn=sn-ui0pn-5hnl%2Csn-5hnekn7k&pl=16&requiressl=yes&ip=31.201.8.108&mime=audio%2Fmp4&expire=1522374760&id=o-AFtAQ6mWAOcEMUn95JG9pHJohl12TSfVWdhN480hUjB-&ms=au%2Crdu&mt=1522353081&mv=m&keepalive=yes&key=yt6&c=WEB&clen=4687957&itag=140&alr=yes&cpn=I_RYt8AZTsLTzr23&cver=2.20180328&range=477537-636373&rn=26&rbuf=13540".
Waarbij elke XHR een verzoek is om een fragment van een youtube filmpje te ontvangen. Dit gaat dus vaker mis dan goed, wat best verklaard waarom youtube zo belabberd werkt. Waarom is de verbinding richting youtube zo instabiel? Terwijl Netflix geen enkel probleem geeft. Ik snap er werkelijk niks van.
Beste antwoord door lemonkid
Bekijk origineel