helaas valt mijn internet er elke dag een paar keer uit

  • 24 August 2022
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Ik heb hulp nodig via chat 


3 reacties

Reputatie 7

Hi @JPCordes, hartstikke goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Waar liep je bij vast in de chat? Ik help jou hier heel graag verder, maar weet dat de Community een gemiddelde reactietijd van 24-48 uur bedraagt. We doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren, maar de ene keer kan dit iets langer duren dan de andere keer. Als ik het goed begrijp, valt het internet bij jou meerdere keren uit? Dit is natuurlijk niet de bedoeling, dus hier gaan we dan ook iets aan doen.

Ervaar je deze problemen met de wifi of met de bekabelde verbinding? Ik wil je alvast verwijzen naar de onderstaande topics die tips geven bij een mindere wifi-verbinding of bekabelde internetverbindig:

Kun je hiermee uit de voeten? Ik hoor het graag van je. Weet dat ik hier voor je klaarsta! 💪

Met de verkabelde Internet 😢

Het is een vakantiehuisje. Omdat ik mijn verwarming en lampen op afstand bedien, heb ik een betrouwbaar internet nodig 

Reputatie 7

Hi @JPCordes, merci voor de snelle aanvulling! Dit hoort top te werken, dus dit gaan we fixen samen. Kan je aangeven welke stappen uit het onderstaande topic jij al hebt geprobeerd? 

Dan weet ik hoe ik jou hier verder in kan ondersteunen! Heb je toevallig ook een eigen router aangesloten? 

Reageer