Beantwoord

Hoe sluit ik een externe router aan?

  • 29 May 2018
  • 4 reacties
  • 353 Bekeken

Hallo ik heb al een poos Tmobile thuis( oud vodafone). Nu is de wifi gewoon niet toereikend in ons huis. Hiervoor al diverse discussies gehad met Vodafone en zelfs monteur langs geweest. Repeater geplaatst maar amper verbetering.

Ik heb nu zelf een router aangeschaft en ik vroeg mij af hoe ik de draytek het beste can configureren zodat deze alleen als doorgeef luik dient en mijn thuis netwerk alleen connectie maakt met mijn nieuwe router.

Kunnen jullie aangeven wat het beste hierin is?
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Sander 2 June 2018, 16:49

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/ervaringen-met-d-link-touch-p5-en-draytek-vigor-2132fvn-302806
Reputatie 7
Hoi TimSnijder,

Helpt het topic van Rolf M. (bedankt!) je al verder? Ik heb nog een topic gevonden waar ongeveer hetzelfde besproken wordt: Wifi sneller gewenst.

Laat je ons weten of het hiermee lukt? 😃
Ik ben iets verder gekomen met de installatie van mijn nieuwe router... Heb deze in de acces point mode gezet. Dit lijkt beter te gaan.
Echter heb ik het idee dat ik niet de volle snelheid van mijn glas verbinding benut.
Reputatie 7
Hi Tim, mooi dat het gelukt is met het installeren van je nieuwe router! Wat geeft je het idee dat je niet de volle snelheid benut? Je kan dit het beste testen door bekabeld een speedtest uit te voeren via de Ookla speedtest desktop app. Via die methode zou je dicht bij de maximale snelheid moeten komen van je abonnement!

Reageer