Beantwoord

hoeveel toegangspunten Huawei modem

  • 6 January 2022
  • 6 reacties
  • 127 Bekeken

Hoeveel toegangspunten heeft een Huawei modem.

Geef continu aan: toegangspunt tijdelijk vol.

Er zijn nu 20 in gebruik.

icon

Beste antwoord door Lisa 6 January 2022, 15:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7

Hi @rastaqua, super goed dat je je dit afvraagt! Ik heb dit neergelegd bij onze technische dienst en ben nog in afwachting van een reactie. Wifi kan tot 32 apparaten verbinden, dus jij zou deze melding niet moeten krijgen. Ik kom hier bij je op terug, zodra ik meer heb gehoord! 😊

Hoi Lisa,

Alvast bedankt en ik hoor van je.

 

Groetjes Marcel

Reputatie 7

Hi @rastaqua, ik wil je graag laten weten dat dit door een andere collega is nagevraagd bij een andere afdeling! Ik verwacht hier na het weekend een reactie op, dus dan hoor je weer van me. Alvast een heel fijn weekend!

Hoi Lisa,

Al wat gehoord van je collega?

Groetjes Marcel

Reputatie 7

Hi @rastaqua, super dat je dit checkt! Ik heb je jammer genoeg nog geen update kunnen geven, omdat mijn collega's hier verder in moeten duiken. Er waren namelijk geen problemen hiervan bekend, dus is de informatie doorgezet voor verder onderzoek. Ik blijf dit voor je in de gaten houden en laat het aan je weten zodra er iets te melden is. Ik vrees dus het iets langer duurt voordat je wat hoort, maar weet dat mijn collega's hier druk mee bezig zijn! 💪

Reputatie 7

Hi @rastaqua, zoals je weet zijn mijn collega's nog druk bezig om dit issue uit te pluizen! Graag wil ik het volgende aan je vragen. Kan je hierop terugkomen? We willen graag weten of er mogelijk een ander apparaat clasht met de apparatuur van T-Mobile. Heb jij onlangs een ander apparaat toegevoegd? En kan je daarnaast aangeven of je onlangs een factory reset van het modem hebt uitgevoerd? Zo kan ik checken of jij gebruik maakt van de juiste firmware, thanks!