Beantwoord

Huawei HG659 bridge mode

  • 1 December 2018
  • 4 reacties
  • 4717 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Heb gelezen op dit forum dat de HG659 niet in bridge modus gezet kan worden.
Ben recentelijk overgestapt naar T-Mobile thuis (alleen internet), en wil toch echt mijn eigen router gebruiken (Synology RT1900).
Nu zie ik in de wizard onder start wel een optie staan "verbinden met andere modem" (zie screenshot).

Voordat ik dit zelf ga proberen zou ik graag van de kenners hier willen weten of dit gaat werken, of dat ik toch mijn eigen router als DMZ moet instellen

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 1 December 2018, 10:51

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo @Senna001

Als je gebruik maakt van glasvezel kan je de huawei er tussen uit halen en je eigen router direct aansluiten op de glasvezel. zie Dit topic voor meer info
Reputatie 1
Helaas geen glasvezel hier, maar gewone DSL lijn. Hoopte dat de optie verbinden met andere modem de oplossing was, maar moet waarschijnlijk dan DMZ proberen?

Bedankt voor het meedenken.
Reputatie 1
Synology router staat nu in DMZ en is weer in gebruik. heb de handleiding van @Poco-Loco gebruikt en alles draait naar wens.
Reputatie 1
Ik heb nu nog via Ziggo een Netgear R7000 router met AdvancedTomato software. Het Ziggo modem staat in bridge mode.
Volgende week wordt T-Mobile Thuis geïnstalleerd met een Huawei HG659 modem en een CVT-3002 fiber-ethernet converter. Iemand suggesties hoe ik deze set-up kan instellen voor mijn R7000 router?

Alvast bedankt

Reageer