Beantwoord

Huawei modem omruilen voor de Zyxel?

  • 2 December 2022
  • 5 reacties
  • 168 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 14 reacties

Is het mogelijk om mijn Huawei modem om te ruilen voor de Zyxel modem? 
De laatste tijd lijkt het wel of de modem af en toe zijn verbinding verliest, of hij ineens heel traag word.
Ook zou ik heel blij zijn met de extra functionaliteiten op de Zyxel zoals any port any service, mesh-opties en bandsteering. Vooral de Mesh opties!

Ik weet niet of ik dit zo via dit kanaal kan doen, anders hoor ik graag waar ik dit verzoek kan indienen..

Alvast bedankt!! 👍🏼

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 December 2022, 10:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Blex 

Via dit kanaal kan dat zeker geregeld worden als de moderators het goed vinden. Verliest de modem de verbinding zowel bedraad als via de WiFi en heb je al eens een fabrieksreset gedaan van de Huawei?

Mocht je ook tv hebben van T-Mobile en je zit op het nieuwe tv platform dan zijn de 2 IPTV poorten onbruikbaar dus dan is het beter dat je de Zyxel hebt zodat je alle 4 de poorten kan gebruiken.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Blex, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik heb het Huawei modem omgeruild voor een Zyxel T-50. De Zyxel zal binnen vier dagen bezorgd worden en de Huawei mag straks, zodra het vervangende modem aangesloten is, naar een milieustraat worden gebracht - deze hoeven we niet meer geretourneerd te hebben. Je ontvangt binnen enkele dagen een track&trace-code per e-mail zodra het pakketje aangeboden wordt bij PostNL. Hiermee kun je jouw bezorgstatus 24/7 in de gaten houden. 

Alvast heel veel plezier toegewenst en laat het me weten als je nog vragen hebt! 😉

Reputatie 1

Hallo,

Ik gebruik al heel lang dezelfde modem maar denk dat ie nu echt wel aan vervanging is. De wifi is heel slecht wat betekent dat we de modem wel tig keer op een dag moeten resetten. De knopjes blijven ook steeds knipperen en de snelheid van onze abonnement bereiken we maar tot de helft😣. Na alle eerdere adviezen te hebben gevolgd en een tijdje maar gelaten met wat het is wil ik toch hierbij een poging doen om de modem te ruilen. Wie weet is dat de oplossing zoals andere in de topics.

Reputatie 7

Hi @Aktan, dankjewel voor het aangeven! Ik heb je vanochtend verder geholpen in het onderstaande topic: 

Als je er daarop terug kunt komen, dan houden we het mooi overzichtelijk. Het is niet toegestaan om meerdere reacties/topics te plaatsen met precies dezelfde inhoud. Als je het de volgende keer bij één reactie houdt, dan kunnen we jou nóg sneller helpen. Merci! 😊

Reputatie 1

Hi @Aktan, dankjewel voor het aangeven! Ik heb je vanochtend verder geholpen in het onderstaande topic: 

Als je er daarop terug kunt komen, dan houden we het mooi overzichtelijk. Het is niet toegestaan om meerdere reacties/topics te plaatsen met precies dezelfde inhoud. Als je het de volgende keer bij één reactie houdt, dan kunnen we jou nóg sneller helpen. Merci! 😊

Yep excuses ben nieuw op de forum, heb nog niet alles door🤭

Reageer