Hulp met internetkabel T-Mobile of KPN

  • 21 June 2022
  • 5 reacties
  • 66 Bekeken

Ik heb sinds 1,5 week heb ik geen internet meer. Er is vorige week een monteur van Guidion langs geweest en die gaf aan dat het lag aan de kabel van KPN. Hij heeft vervolgens voor mij een afspraak ingepland. Twee dagen laten zou de monteur komen, maar die heeft zich niet laten zien.

Ik ben dus KPN gaan bellen om te vragen waar deze monteur is gebleven. Zij zeggen dat ze voor mij niks kunnen betekenen aangezien ik geen KPN abonnement heb. Ik bel terug naar T-mobile, maar ook daar moet ik eerst een monteur laten komen, wat mij onnodig lijkt want ik weet waar het probleem zit, om er naar te laten kijken.

Nu zie ik online dat er mensen zijn met hetzelfde probleem, maar ik zie nergens naar wie ik moet bellen om dit probleem op te lossen. Ik zou graag hier hulp bij willen zodat dit snel wordt opgelost.


This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Noah2601, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik ben meteen je klantprofiel ingegaan om te achterhalen wat er gaande is en zie tot mijn vreugd in ieder geval dat KPN NetwerkNL een monteursafspraak met je wil inplannen. Heb jij de afspraaktool ontvangen? 

het gaat om een DSL verbinding

Reputatie 7
Badge +15

@Noah2601

Gaat het om een DSL verbinding of een glasvezel verbinding? Bij glasvezel zit er nog een apparaat (mediaconverter) tussen het glasvezelaansluitpunt en de Zyxel.

Hallo @Noah2601 

Welke mediaconverter heb je thuis naast het glasvezelaansluitpunt en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit daarop?

Ik heb een Zyxel T-50

Zowel de wereldbol als het lamp links ervan branden niet

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Noah2601 

Welke mediaconverter heb je thuis naast het glasvezelaansluitpunt en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit daarop?