Beantwoord

Ik zou terug gebeld worden, maar is niet gebeurd?

  • 7 April 2017
  • 1 reactie
  • 458 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

Afgelopen maandag heb ik contact gehad met jullie technische klantenservice. Ene heer John Eijkenboom heeft mij geholpen en die zou het een en ander uitzoeken en mij woensdag 5 april contacteren. Dit is niet gebeurt. Vandaag, dus 7 april, bel ik terug en heb ik contact met een ene Sharlon. De enige die zo zou heten op de afdeling kon mij enkel vertellen dat hij niets kon betekenen. Ik heb hem verzocht of hij mij dan door kon verbinden met ene John Eijkenboom. Van de desbetreffende supervisor waar hij dus moest informeren of dat wel mocht, kon dat kennelijk niet. Ook gaf deze Sharlon mij aan dat in de notitie was genoteerd dat IK woensdag weer contact zou opnemen.

Dus mijn vraag, is dit de reguliere werkwijze van T-mobile?
Zeggen jullie vaker dat jullie terug zullen bellen en dan vervolgens noteren dat de klant contact zal opnemen?

En is het normaal dat wanneer de klant beloofd wordt terug gebeld te worden en hij/ zij terug belt dat de contactpersoon niet doorverbonden wordt?


Het ging trouwens op een WIFI-signaal die slecht werkte. Op jullie website beloven jullie een goed bereik en evetueel een wifi versterker. Vervolgens heb ik op de ZELFDE verdieping 10 meter verderop geen bereik.
icon

Beste antwoord door Matthew 10 April 2017, 12:02

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi 37E,

Dat klink niet best 😞. Het is niet de bedoeling dat je op deze manier geen duidelijkheid krijgt. Ik wil dit graag voor je nakijken. Kun je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode en huisnummer?

Ik hoor het graag.

Reageer