Beantwoord

Ineens geen internet meer (wegvallende verbinding)

  • 28 January 2018
  • 12 reacties
  • 653 Bekeken

Hallo
ik heb Ineens geen internet meer..
Eerste probleem is gisteren (27-01-2018) tussen om 12:30 en 12:50, vandaag ook zelfde probleem tussen om 12:45 en 12:55 uur Ineens geen internet meer.. Ik ben nieuwe klant bij jullie, sinds 11-01-2018.. Ik heb alle aansluiting gecontroleerd maar alles in orde, bijv. ISRA punt en alle kabel..

Wat is probleem..?

Dank u..
icon

Beste antwoord door Brian 31 January 2018, 16:25

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Hi celebi, daar gaan we meteen wat aan doen! Ik heb hiervoor nog wat meer informatie van je nodig:

Ervaar je de problemen nu nog steeds? Zo ja hoe vaak komt dit voor?
Gebeurt dit wanneer je gebruik maakt van wifi of ook met een bekabelde aansluiting?
Als dit bij beide gebeurt, welke lampjes zie je dan branden op de modem op het moment dat het speelt?

Ik hoor het graag van je, dan ga ik voor je aan de slag!
Hi celebi, daar gaan we meteen wat aan doen! Ik heb hiervoor nog wat meer informatie van je nodig:

Ervaar je de problemen nu nog steeds? Zo ja hoe vaak komt dit voor?
Gebeurt dit wanneer je gebruik maakt van wifi of ook met een bekabelde aansluiting?
Als dit bij beide gebeurt, welke lampjes zie je dan branden op de modem op het moment dat het speelt?

Ik hoor het graag van je, dan ga ik voor je aan de slag!


Hi Brian,

Gisterenavond rond 7 uur was het internet weer weggevallen. Het gebeurt bij de wifi en bij de bekabelde aansluiting.Het WAN lampje gaat dan uit en het WIFI lampje knippert. Na 15/20 minuten knippert het WAN lampje weer en dan hebben we weer internet. Ik heb alle aansluitingen gecontroleerd en ze zijn allemaal op hun juiste plaat aangesloten.

Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd en dat ik zo snel mogelijk reactie krijg.

Met vriendelijke groet,

Celebi
Reputatie 7
Hallo celebi,

Dat is niet zo mooi. Het lijkt er op dat je verbinding niet stabiel is.
Wat je kan proberen is even het kabeltje vervangen tussen het isra en het modem. als het goed is zit er nog een in de installatie doos.
Hallo celebi,

Dat is niet zo mooi. Het lijkt er op dat je verbinding niet stabiel is.
Wat je kan proberen is even het kabeltje vervangen tussen het isra en het modem. als het goed is zit er nog een in de installatie doos.


Beste Hidden

ik heb de kabel vervangen en ik heb ook de doos ook veranderd. ik ben nu aan het testen. als het nog steeds niet gelukt is dan hoor je het van me.

met vriendelijke groet,

Celebi
Hi

Nog steeds dit probleem.. Is dat echt vervelend voor mij..
Ik heb alles in orde ven modem aansluiting....

Kunnen jullie mij helpen?

Dank u..
Reputatie 7
Hi celebi!

Ik zou graag jouw modem een schop onder de kont willen geven zodat het weer normaal gaat doen. Hiervoor moet ik een fabrieksreset uitvoeren op jouw modem. Dat betekent wel dat je bepaalde gegevens verliest, zoals een eigen gemaakt wifi-wachtwoord. Mag ik jouw modem op afstand voor je resetten?
Hi celebi!

Ik zou graag jouw modem een schop onder de kont willen geven zodat het weer normaal gaat doen. Hiervoor moet ik een fabrieksreset uitvoeren op jouw modem. Dat betekent wel dat je bepaalde gegevens verliest, zoals een eigen gemaakt wifi-wachtwoord. Mag ik jouw modem op afstand voor je resetten?


hi Sterre,

dat vind ik prima u kunt hem resetten.
hi Sterre,
ik heb zelf gereset.

Dank u wel..
Reputatie 7
Hi celebi, goed om te horen dat het zelf al is gelukt! Heeft dit het probleem ook verholpen? Mocht je nog problemen ervaren laat het dan zeker weten! Groet, Brian
Hi celebi, goed om te horen dat het zelf al is gelukt! Heeft dit het probleem ook verholpen? Mocht je nog problemen ervaren laat het dan zeker weten! Groet, Brian

Hi Brian

Maar nog steeds dit probleem.. internet wegvallen..
Echt vervelend voor mij.. :@:@
Jullie forums ook niet goed..Ik heb een keer gereageerd maar 3 keer gedaan..:D
Reputatie 7
Hoi celebi,

Na een reset kan het modem er drie dagen over doen om wakker te worden. Deze drie dagen zijn nu inmiddels verstreken, merk je nu wel verschil? Dat hoop ik! Ik zie dat jouw modem in ieder geval al vier dagen achterelkaar online staat, dat is een goed teken.

Als je nog geen verschil merkt, wil je dan het volgende voor ons testen? Hierdoor kunnen we beter in kaart brengen wat er aan de hand is. Houd 4 dagen jouw verbinding in de gaten. Valt je wifi weg? Noteer het tijdstip. In de tijd dat je wifi wegvalt, sluit dan je apparaat bekabeld aan. Probeer LAN1 en LAN2, dit kan ook verschil maken met de bekabelde verbinding. Kun je ons hiervan daarna terugkoppeling geven? Samen lossen we jouw probleem op!

Reageer