Beantwoord

instabiel internet



Toon eerste reactie

33 reacties

Terugbellen gaat eigenlijk altijd mis, ik wacht ook nog op wat beloofde telefoontjes, zelf bellen is sneller alleen moet je steeds weer hetzelfde verhaal doen, is wachten op een moderator van hier vaak sneller.

In ieder geval moet de ISRA even goed hersteld/vervangen worden.

Reputatie 7
Badge +4

Ik wilde nog wel de binnenkant van het isra kastje maken want die draden/kabeltjes waren los en mijn man heeft ze geprobeerd te maken. 

 

De volgorde is verkeerd. zet ze eens in deze volgorde.

rood blauw oranje wit

Ik wilde nog wel de binnenkant van het isra kastje maken want die draden/kabeltjes waren los en mijn man heeft ze geprobeerd te maken. 

 

De volgorde is verkeerd. zet ze eens in deze volgorde.

rood blauw oranje wit

Hebben we gedaan, maar de verbinding is nog steeds niet hoe t hoort helaas. 

Terugbellen gaat eigenlijk altijd mis, ik wacht ook nog op wat beloofde telefoontjes, zelf bellen is sneller alleen moet je steeds weer hetzelfde verhaal doen, is wachten op een moderator van hier vaak sneller.

In ieder geval moet de ISRA even goed hersteld/vervangen worden.

Wie zou dat ISRA moeten vervangen, KPN? En hoe/ wie benader ik ze?

Reputatie 7
Badge +4

Je bent geen klant van KPN dus T Mobile moet iemand sturen.

Je bent geen klant van KPN dus T Mobile moet iemand sturen.

Oke bedankt voor de tip

Je bent geen klant van KPN dus T Mobile moet iemand sturen.

Oke bedankt voor de tip

Ik bel ze maandag weer voor de zoveeste keer op en vragen dat ze iemand sturen hiervoor.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @spaider, graag controleer ik voor je hoe we jou het beste kunnen helpen en of er schade aan het ISRA is. Ik kan via jouw profiel echter geen bestaand contract inzien. Mag ik je verzoeken mij een PM te sturen met jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan check ik vervolgens zo snel mogelijk hoe ik je ga helpen! 

Reageer