Beantwoord

instabiel internet



Toon eerste reactie

33 reacties

Ik wilde nog wel de binnenkant van het isra kastje maken want die draden/kabeltjes waren los en mijn man heeft ze geprobeerd te maken. 

 

Oke dit ga ik zo doen en laten weten wat de resultaten zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Ziet er allemaal prima uit en een directe verbinding van 1,5 meter kan geen probleem zijn. Heb je een mogelijkheid een Windows 10 pc bekabeld rechtstreeks op het modem aan te sluiten? Zo ja, kun je de Ookla Speedtest app installeren (uit de Windows store) en de snelheid en ping tijd testen? 

Ga niet via je browser testen, dat is niet nauwkeurig genoeg.

De kabel van de modem naar de isra punt is ongeveer een metertje of anderhalf en er zitten geen andere stekkers of zo tussen. Ik heb een screenshot gemaakt van de resultaten die zal ik hier plaatsen( uiteraard zonder pc en huisnr zichtbaar zijn)

 

Reputatie 7
Badge +3

Dat ziet er wel netjes uit. Hoe lang is de kabel vanaf dit ISRA punt naar het modem? Is dat enkel die grijze kabel of zitten er nog andere stukken en stekkerdozen tussen?

Punt is: slechte, instabiele verbindingen worden vaak veroorzaakt door problemen met die verbinding. Je hebt al juist gehandeld door de PS4 bekabeld op het modem aan te sluiten.

Voor de zekerheid: kun je het resultaat geven als je je postcode en huisnummer (niet hier plaatsen, openbare community) invoert op https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/?

Goedenavond Folkert,

sorry voor de late reactie, ik heb dsl. Ik stuur fotos van hoe de modem aangesloten is. De grijze kabel is van de modem.

Reputatie 7
Badge +3

Beste Nasira,

Heb je glasvezel of DSL? Als je DSL hebt kun je dan vertellen, met hulp ook van foto’s hoe het modem verbonden is aan het ISRA punt? 

Groet, Folkert

Ik zou graag willen weten of iemand mij kan helpen met de internet problemen die wij steeds ervaren. Op de ps4 is het een drama doordat de internet verbinding niet stabiel is, wij hebben abo van 100 mb en de ps4 is  bekabeld. MIjn man heeft alle kabels vervangen/vernieuwd, de ps4 is aangesloten met kabel en de tv ook, de modem meerdere keren gereset, het gaat dan even goed om dan weer slechte verbinding te hebben. Een voorbeeld hiervan is COD, kogels hebben geen damage en de tegenstander ziet hem eerder en schiet dus eerder dan dat mijn man dat kan. Bij MLB is het hetzelfde het beeld hapert en bibbert op een manier waardoor de bal niet geslagen kan worden en er is steeds vertraging in elk spel. Op de tv is het hetzelfde(wij hebben geen tv box van tmobile) en de wifi doet het ook niet hoe het hoort. Wanneer het wordt uitgelezen door klantenservice zeggen ze altijd dat de mb's worden gehaald en wordt er vervolgens niets mee gedaan. en dit is dus al zo sinds september 2019. Weet iemand wat we zouden kunnen doen. Wij willen dolgraag opzeggen zonder boete, want dat is wel zo eerlijk aangezien we al maanden betalen voor internet wat niet aan wensen voldoet.

alvast bedankt voor de info/hulp.

groeten nasira

Reageer