Beantwoord

instabiel internet



Toon eerste reactie

33 reacties

Ik heb de blauwe met de oranje geprobeerd, geen goede resultaten dus heb ik ze weer terug gezet naar blauw/rood en oranje/wit, ik ben daarna gaan gamen maar t lijkt alsof de verbinding niet sterk genoeg te zijn. Wanneer ik bij mlb denk dat de bal hier is staat die bal aan de andere kant. Bij COD blijf ik schieten maar geen ene tegenstander gaat dood, het lijkt alsof de tegenstander mij nog steeds eerder ziet dan ik hem. Ik zit echt met mijn handen in t haar. T mobile klantenservice zou mij gisteren terug bellen dit is helaas ook niet gebeurd. Dus ik hoop echt echt dat iemand mij nog ander advies/ tips kan geven. Want ik ben bang dat ik nog heel lang op t mobile moet wachten voor een oplossing 😞

Terugbellen gaat eigenlijk altijd mis, ik wacht ook nog op wat beloofde telefoontjes, zelf bellen is sneller alleen moet je steeds weer hetzelfde verhaal doen, is wachten op een moderator van hier vaak sneller.

In ieder geval moet de ISRA even goed hersteld/vervangen worden.

Reputatie 7

Ik wilde nog wel de binnenkant van het isra kastje maken want die draden/kabeltjes waren los en mijn man heeft ze geprobeerd te maken. 

 

De volgorde is verkeerd. zet ze eens in deze volgorde.

rood blauw oranje wit

Ik wilde nog wel de binnenkant van het isra kastje maken want die draden/kabeltjes waren los en mijn man heeft ze geprobeerd te maken. 

 

De volgorde is verkeerd. zet ze eens in deze volgorde.

rood blauw oranje wit

Hebben we gedaan, maar de verbinding is nog steeds niet hoe t hoort helaas. 

Terugbellen gaat eigenlijk altijd mis, ik wacht ook nog op wat beloofde telefoontjes, zelf bellen is sneller alleen moet je steeds weer hetzelfde verhaal doen, is wachten op een moderator van hier vaak sneller.

In ieder geval moet de ISRA even goed hersteld/vervangen worden.

Wie zou dat ISRA moeten vervangen, KPN? En hoe/ wie benader ik ze?

Reputatie 7

Je bent geen klant van KPN dus T Mobile moet iemand sturen.

Je bent geen klant van KPN dus T Mobile moet iemand sturen.

Oke bedankt voor de tip

Je bent geen klant van KPN dus T Mobile moet iemand sturen.

Oke bedankt voor de tip

Ik bel ze maandag weer voor de zoveeste keer op en vragen dat ze iemand sturen hiervoor.

Reageer