Beantwoord

instabiel internet


Hallo allen,

hierbij wil ik graag mijn ervaring delen met T-mobile. Sinds -4-09-2019 zijn wij klant geworden. Sinds de eerste dag hebben wij dus al problemen met internet. En natuurlijk continue gebeld en door de medewerkers eigenlijk soort van afgepoeierd en we moeten het er maar mee doen dat internet bagger is want er is tot nu toe nog steeds geen oplossing voor gevonden. Opzeggen kon ook niet want er is nog steeds dus een ticket open sinds 16-03-2020, hier zouden wij binnen 5 werkdagen antwoord op krijgen. Nou je raadt het al NOT. Geen antwoord geen niks. Nou hebben we net weer een medewerker aan de lijn gehad en ja hoor hetzelfde verhaal, door de drukte kan het wel even duren voordat back office tot een oplossing kan komen, yeah right onzin. Dus nu zitten we nog steeds met bagger internet die totaal niet stabiel is. Een open ticket waar niks mee gedaan is en daardoor niet op kunnen zeggen. Ik zal je zeggen dat dit de meest slechtste ervaring met een provider en klantenservice is geweest die ik ooit heb meegemaakt. 

groeten Nasira

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 20 April 2020, 17:45

Bekijk origineel

33 reacties

Terugbellen gaat eigenlijk altijd mis, ik wacht ook nog op wat beloofde telefoontjes, zelf bellen is sneller alleen moet je steeds weer hetzelfde verhaal doen, is wachten op een moderator van hier vaak sneller.

In ieder geval moet de ISRA even goed hersteld/vervangen worden.

Reputatie 7

Ik wilde nog wel de binnenkant van het isra kastje maken want die draden/kabeltjes waren los en mijn man heeft ze geprobeerd te maken. 

 

De volgorde is verkeerd. zet ze eens in deze volgorde.

rood blauw oranje wit

Ik wilde nog wel de binnenkant van het isra kastje maken want die draden/kabeltjes waren los en mijn man heeft ze geprobeerd te maken. 

 

De volgorde is verkeerd. zet ze eens in deze volgorde.

rood blauw oranje wit

Hebben we gedaan, maar de verbinding is nog steeds niet hoe t hoort helaas. 

Terugbellen gaat eigenlijk altijd mis, ik wacht ook nog op wat beloofde telefoontjes, zelf bellen is sneller alleen moet je steeds weer hetzelfde verhaal doen, is wachten op een moderator van hier vaak sneller.

In ieder geval moet de ISRA even goed hersteld/vervangen worden.

Wie zou dat ISRA moeten vervangen, KPN? En hoe/ wie benader ik ze?

Reputatie 7

Je bent geen klant van KPN dus T Mobile moet iemand sturen.

Je bent geen klant van KPN dus T Mobile moet iemand sturen.

Oke bedankt voor de tip

Je bent geen klant van KPN dus T Mobile moet iemand sturen.

Oke bedankt voor de tip

Ik bel ze maandag weer voor de zoveeste keer op en vragen dat ze iemand sturen hiervoor.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @spaider, graag controleer ik voor je hoe we jou het beste kunnen helpen en of er schade aan het ISRA is. Ik kan via jouw profiel echter geen bestaand contract inzien. Mag ik je verzoeken mij een PM te sturen met jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan check ik vervolgens zo snel mogelijk hoe ik je ga helpen! 

Reageer