Beantwoord

instabiel internet


Hallo allen,

hierbij wil ik graag mijn ervaring delen met T-mobile. Sinds -4-09-2019 zijn wij klant geworden. Sinds de eerste dag hebben wij dus al problemen met internet. En natuurlijk continue gebeld en door de medewerkers eigenlijk soort van afgepoeierd en we moeten het er maar mee doen dat internet bagger is want er is tot nu toe nog steeds geen oplossing voor gevonden. Opzeggen kon ook niet want er is nog steeds dus een ticket open sinds 16-03-2020, hier zouden wij binnen 5 werkdagen antwoord op krijgen. Nou je raadt het al NOT. Geen antwoord geen niks. Nou hebben we net weer een medewerker aan de lijn gehad en ja hoor hetzelfde verhaal, door de drukte kan het wel even duren voordat back office tot een oplossing kan komen, yeah right onzin. Dus nu zitten we nog steeds met bagger internet die totaal niet stabiel is. Een open ticket waar niks mee gedaan is en daardoor niet op kunnen zeggen. Ik zal je zeggen dat dit de meest slechtste ervaring met een provider en klantenservice is geweest die ik ooit heb meegemaakt. 

groeten Nasira

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 20 April 2020, 17:45

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @spaider, graag controleer ik voor je hoe we jou het beste kunnen helpen en of er schade aan het ISRA is. Ik kan via jouw profiel echter geen bestaand contract inzien. Mag ik je verzoeken mij een PM te sturen met jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan check ik vervolgens zo snel mogelijk hoe ik je ga helpen! 

Je bent geen klant van KPN dus T Mobile moet iemand sturen.

Oke bedankt voor de tip

Ik bel ze maandag weer voor de zoveeste keer op en vragen dat ze iemand sturen hiervoor.

Je bent geen klant van KPN dus T Mobile moet iemand sturen.

Oke bedankt voor de tip

Reputatie 7
Badge +4

Je bent geen klant van KPN dus T Mobile moet iemand sturen.

Terugbellen gaat eigenlijk altijd mis, ik wacht ook nog op wat beloofde telefoontjes, zelf bellen is sneller alleen moet je steeds weer hetzelfde verhaal doen, is wachten op een moderator van hier vaak sneller.

In ieder geval moet de ISRA even goed hersteld/vervangen worden.

Wie zou dat ISRA moeten vervangen, KPN? En hoe/ wie benader ik ze?

Ik wilde nog wel de binnenkant van het isra kastje maken want die draden/kabeltjes waren los en mijn man heeft ze geprobeerd te maken. 

 

De volgorde is verkeerd. zet ze eens in deze volgorde.

rood blauw oranje wit

Hebben we gedaan, maar de verbinding is nog steeds niet hoe t hoort helaas. 

Reputatie 7
Badge +4

Ik wilde nog wel de binnenkant van het isra kastje maken want die draden/kabeltjes waren los en mijn man heeft ze geprobeerd te maken. 

 

De volgorde is verkeerd. zet ze eens in deze volgorde.

rood blauw oranje wit

Terugbellen gaat eigenlijk altijd mis, ik wacht ook nog op wat beloofde telefoontjes, zelf bellen is sneller alleen moet je steeds weer hetzelfde verhaal doen, is wachten op een moderator van hier vaak sneller.

In ieder geval moet de ISRA even goed hersteld/vervangen worden.

Ik heb de blauwe met de oranje geprobeerd, geen goede resultaten dus heb ik ze weer terug gezet naar blauw/rood en oranje/wit, ik ben daarna gaan gamen maar t lijkt alsof de verbinding niet sterk genoeg te zijn. Wanneer ik bij mlb denk dat de bal hier is staat die bal aan de andere kant. Bij COD blijf ik schieten maar geen ene tegenstander gaat dood, het lijkt alsof de tegenstander mij nog steeds eerder ziet dan ik hem. Ik zit echt met mijn handen in t haar. T mobile klantenservice zou mij gisteren terug bellen dit is helaas ook niet gebeurd. Dus ik hoop echt echt dat iemand mij nog ander advies/ tips kan geven. Want ik ben bang dat ik nog heel lang op t mobile moet wachten voor een oplossing 😞

Er is helaas geen verbetering bij het gamen. 😞

Lijkt erop alsof je nog steeds op maar 1 ader verbonden bent. Dan zou het nog zo kunnen zijn dat de aders ergens verkeerd zijn aangesloten. Bv n.a.l. van een breuk is het niet juist gelast, dan zou het voor kunnen komen dat je bv rood + wit moet hebben, of blauw + oranje. Combinaties die normaal gesproken niet correct zijn. Aangezien je in beide gevallen met oranje wel verbinding hebt, kun je dus blauw + oranje nog proberen. 

Als dat ook geen oplossing biedt zou ik er verder niet te veel meer aan prutsen en wachten op een reactie van T-Mobile, de netbeheerder moet dan maar langskomen om het euvel op te lossen. Doorgaans zijn ze hier online wat resultaat gerichter dan telefonisch.

(Herstel alles dan wel weer naar rood/blauw + oranje/wit, anders denkt de monteur dat het daaraan ligt en is die binnen 2 min weer weg)

Gaan we proberen, bedankt voor de tips.

Lijkt erop alsof je nog steeds op maar 1 ader verbonden bent. Dan zou het nog zo kunnen zijn dat de aders ergens verkeerd zijn aangesloten. Bv n.a.l. van een breuk is het niet juist gelast, dan zou het voor kunnen komen dat je bv rood + wit moet hebben, of blauw + oranje. Combinaties die normaal gesproken niet correct zijn. Aangezien je in beide gevallen met oranje wel verbinding hebt, kun je dus blauw + oranje nog proberen. 

Als dat ook geen oplossing biedt zou ik er verder niet te veel meer aan prutsen en wachten op een reactie van T-Mobile, de netbeheerder moet dan maar langskomen om het euvel op te lossen. Doorgaans zijn ze hier online wat resultaat gerichter dan telefonisch.

(Herstel alles dan wel weer naar rood/blauw + oranje/wit, anders denkt de monteur dat het daaraan ligt en is die binnen 2 min weer weg)

Dan komt de lijn via de 2de dik ader binnen, komt wel is voor. Zou dan nu goed moeten gaan. Succes!

Hartstikke bedankt voor de hulp

We hebben de dsl kabel op de blauwe aansluiting gezet en de modem doet het weer alleen de gemeten snelheid is wel weer minder dan hiervoor, zie foto’s.

Dan komt de lijn via de 2de dik ader binnen, komt wel is voor. Zou dan nu goed moeten gaan. Succes!

Nou we hebben de grijze kabel die in lijn 1 zat nu in lijn 2 gezet en de modem is nu aangegaan. Nu maar even afwachten wat die gaat doen.

Probeert de dsl kabel is op de blauwe aansluiting. (dan maakt die via oranje/wit verbinding)

 

Als dat ook niet werkt, dan weer terug naar rood/oranje en wachten op een reactie van T-Mobile helaas.

Internet doet het niet meer. 

De modem duurt wel erg lang om op te starten

Ja, zo hoort het. Hopelijk werkt het nu wel stabiel. 

Zo ziet het er nu uit

Oke gaan we proberen, dank je wel.

Naja, toch al open en zo spannend is het ook niet. 

Die kabels zitten niet goed, het moet zijn: Rood/Blauw en dan Oranje/Wit (of wit/oranje, maakt niet uit)

Nu loopt je verbinding via 1 ader ipv 2, dat zou een verklaring voor je klapperende lijn kunnen zijn.

Ja klopt maar alles zat los erin, we hadden niet echt keus. Ik heb net de speedtest gedaan en stuur de screenshots hiervan.

Reputatie 7
Badge +3

Aan het ISRA punt mag je officieel niet zelf sleutelen. Alleen KPN mag dat omdat zij de netbeheerder zijn. Ook T-Mobile monteurs van Guidion mogen dit (nog) niet.

Reageer