Beantwoord

Instabiliteit vorige week - relatie met onderhoud?

  • 28 November 2022
  • 6 reacties
  • 51 Bekeken

Reputatie 4

Vorige week wat last van instabiliteiten in het netwerk: in een paar dagen 3x een relatief korte onderbreking. Ik beheer twee aansluitingen (privé en de voetbalclub, beide via glas). We zitten in dezelfde woonplaats maar wel op 2 verschillende POPs. 

De laatste onderbreking was afgelopen vrijdag, tijdens Nederland - Ecuador met een kantine vol met mensen die ineens niet meer konden kijken. Nogal vervelend dus.

Internet Restored Nov 25 2022 at 17:38
Internet Disconnected Nov 25 2022 at 17:26

Ik zag de aankondiging over onderhoud, maar heb daar geen mail over ontvangen. Is er onderhoud, of is er iets meer aan de hand?

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 November 2022, 10:57

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @wmuys 

Het onderhoud was er alleen voor klanten die er ook een email over kregen.

Heb je achter de T-Mobile router nog eigen netwerk apparatuur aangesloten of maak je alleen gebruik van de T-Mobile router?

Waren die onderbrekingen aanwezig op 1 aansluiting of op alle 2 de aansluitingen?

Reputatie 4

Hallo @wmuys 

Het onderhoud was er alleen voor klanten die er ook een email over kregen.

Heb je achter de T-Mobile router nog eigen netwerk apparatuur aangesloten of maak je alleen gebruik van de T-Mobile router?

Waren die onderbrekingen aanwezig op 1 aansluiting of op alle 2 de aansluitingen?

Het gaat om 3 onderbrekingen van een paar minuten die op beide aansluitingen zichtbaar was. Afgelopen vrijdag was het wat langer (12 minuten). Bij beide aansluitingen is alleen eigen apparatuur aangesloten.

Reputatie 4

Ik was zeker vrijdag niet de enige. Dit kan jullie toch moeilijk ontgaan zijn…..

Reputatie 7
Badge +15

@wmuys

Ik ben geen medewerker van T-Mobile maar is de verbinding nu weer stabiel? Misschien was het voor eventjes, geen idee wat er aan de hand was.

Reputatie 4

De verbinding is weer stabiel. Het punt is alleen dat er min of meer op eens dit soort korte onderbrekingen kwamen. Voor die van 12 minuten tijdens Nederland - Ecuador is slecht getimed.

Reputatie 7

Hi @wmuys, heel goed dat je meteen aan de bel hebt getrokken en excuses voor het ongemak! Ik ben heel blij om te lezen dat jouw verbinding weer stabiel is. Er speelde in jouw regio geen algemene problemen, dus ik moet je de oorzaak van de onderbrekingen jammer genoeg schuldig blijven. Ik ben het met je eens dat dit geen fijne timing was. Mocht dit issue zich nog eens voordoen - wat ik uiteraard niet hoop - laat het dan vooral weer weten, want dan help ik je direct mee om dit op te lossen. 

Reageer