Beantwoord

Interloze klant bij t-mobile anno 2022



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

33 reacties

@Waqqas 

ik wil u bedanken voor de tijd en geduld 

persoonlijk vind ik het jammer van t-mobile

zodra me internet het doen blijft ik ver uit de buurt van t-mobile

heb me keuze al gemaakt ik ga terug naar kpn

nogmaals dank u wel voor de tijd

 

Reputatie 7
Badge +15

@Monero 

Mocht je het nog een aantal dagen willen geven dan kan een moderator je een voucher voor 7 dagen unlimited internet geven die je dan met een T-Mobile of Tele2 simkaart kunt gebruiken als hotspot bijvoorbeeld, kan ook met prepaid 

@Waqqas heb ik niets aan voucher kom met betere voorstel 6maanden gratis huis internet of 6maanden 20€ factuur korting met voucher blijven de problemen voorbestaan zie forum over internet aansluiting met voucher gaat t-mobile niet merken. 
maar met 6maanden gratis internet of 20€ factuur korting wel 

zou mij niets verbazen dat t-mobile 1op10 manager functie heeft vandaar voucher aanbieding 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Monero, maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

@Jason ik kan daar niet me leven sorry 

in brief staat duidelijk monteur gaat pas weg als internet het doet als zo iets t-mobile schrijft in brief dat moet je het ook waar maken 

guidion moest mijn internet problemen melden bij t-mobile en niet tegen klant zeggen wacht maar tot 18:00uur als internet het niet doet moet  je maar bellen naar t-mobile 

t-mobile komt elke keer met 2 verhalen 

  1. Bij verkoop u komt geen 1 dag zonder internet dat het zo mooi aansluit met kpn bij het opzeggen.
  2. Klantenservice volgt 10 stappen plannen wat ze moet voorlezen en uitleggen aan klant over het probleem vind allen jammer dat klantenservice zit waar het probleem is maar moet werkbon gemaakt worden voor ic/itc dan kan er pas iemand langs komen voor glasvezel monteur. P.s werkt t-mobile nog niet met Zebra en met onderaannemers qua communicatie om problemen  snel op te lossen. Supply-chain 😉
Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Monero, het allerliefst hadden wij ook gezien dat je vanaf dag een volledig kon genieten van jouw verbinding, sorry!

Momenteel hijsen wij alle zeilen bij om dit snel op te lossen. Het lastige is dat de installatiemonteur het thuisdomein volledig heeft opgeleverd door het aansluiten van de benodigde apparatuur, maar dat het nog mis lijkt te gaan met het signaal van buiten dat doorgegeven wordt door de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL. Het signaal was ook nog niet geactiveerd op de dag zelf door de netwerkbeheerder en dit is pas een dag later gebeurd. Ik ben het met je eens dat de monteur van Guidion hier een adequatere melding van had moeten maken dan dat de monteur nu heeft gedaan, hier had sneller naar gekeken moeten worden.

Momenteel proberen wij met hen uit te zoeken of het signaal juist is geactiveerd omdat de verbinding nog steeds niet tot stand is gekomen. Wij hopen en doen er alles aan om het signaal snel in de lucht te krijgen!

@Cal heb jou verhaal al paar keer gelezen.

[verwijderd door mod voor aanstootgevend gedrag]

dat ik geen internet heb 😂😂😂

Reputatie 7

Hi @Monero, haha merci voor jouw begrip! Ik zie een nieuwe update terug van mijn collega's, die ik hier graag met je deel. Zou je kunnen controleren of de dipswitches op 1 en 6 staan op de Media Converter? Als dit goed staat, dan wil ik je vragen om de Media Converter en het modem te herstarten. Dit doe je als volgt:

  1. Haal de UTP-kabel (internetkabel) uit de Media Converter.

  2. Haal de Media Converter en het modem voor 10 seconden van de stroom.

  3. Wacht tot het modem en de Media Converter volledig zijn opgestart (ongeveer drie minuten). 

  4. Verbind het modem weer met de Media Converter door de UTP-kabel (internetkabel) aan te sluiten.

Hierna mag je ook nog een factory reset van het modem uitvoeren:

1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (boven de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.

Kun je aangeven of je hierna online bent? Thanks voor de moeite! 💪