Beantwoord

Interloze klant bij t-mobile anno 2022


  • Anonymous
  • 0 reacties

Slechte t-mobile,

Ben nieuw bij t-mobile vanaf dag 1 komt t-mobile zijn afspraken niet na. in brief STAAT duidelijk monteur gaat pas weg als internet het doet. Krijg ik van onderaannemer te horen als je tot 18:00 uur geen internet hebt moet je bellen onderaannemer moest bij internet direct doorzetten naar t-mobile dat is zijn werk daar bij heb ik niets gedaan 1 dag gewacht 2 dag deed internet met veel storingen ROOD lampje en dan weer GROEN lampje bij internet logo. Vanaf gisteren ben ik internetloze klant geen internet misschien was t-mobile mij vergeten om EU ID aan te vragen in Brussel dat ik als EU burger kan internetten.

Vandaag heb ik klantenservice van t-mobile gebeld arme dame kon mij niet verder helpen maar ze kon me wel vertellen dat het buiten de blackbox probleem was en dat het niet t-mobile lag maar daarvoor heb ik bij kpn 15 jaar lang geen problemen ondervonden. Ze moest een ticket aanmaken bij IT/ITC en de aanvraag duurt 2 dagen

M.v.g 

Monero 

icon

Beste antwoord door BeMu 2 July 2022, 11:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

33 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Goedemorgen @Monero, ik zie dat je modem inmiddels al weer een tijdje netjes online is. Helemaal super! De verbinding ziet er heel mooi uit. Sorry voor de onderbreking. Maak er een mooi weekend van!

@Cheyenne  praat geen filosofie mijn internet werkt   Nog niet 

Reputatie 7
Badge +1

Ik blijf me er steeds over verbazen hoe ongelooflijk veel er fout gaat in deze branche, als je de diverse forums leest welke hier over gaan slaat de schrik je om het hart, en maak je je nu al zorgen als je eventueel besluit over te gaan naar een andere provider.

@BeMu het alle mooiste is klantenservice zeg hele tijd dat het buiten t-mobile is en dat iemand van kpn reggefiber moet komen omdat een lijn breuk in zit en daarvoor 15jaar klant geweest bij kpn zonder problemen en dit is het nog leuker ze maken  WEER afspraak met Guidion ipv reggafiber 

 

Hierbij bevestigen wij uw afspraak met de Expert. U heeft een afspraak op woensdag 06 juli 2022tussen 16:00 uur en 18:00 uur.

En dan durft t-mobile nog er bij te zetten 

Afspraak is afspraak
Wij gaan ervan uit dat u thuis bent op het afgesproken tijdstip. Lukt het u niet? Laat het ons op tijd weten. Wij plannen de Expert dan in om iemand anders te helpen. Bent u er niet of annuleert u de afspraak niet op tijd, dan is het mogelijk dat T-Mobile kosten in rekening brengt.

Reputatie 7
Badge +1

@Monero  Ik heb niet zo veel verstand van de techniek maar in mijn beleving kan dat van lijnbreuk niet kloppen, anders zouden de buren er ook last van moeten hebben, tenzij de breuk in de woning aanwezig is.

Als ik zo vrij mag zijn om te vragen heeft u voor u besloot over te gaan geen onderzoek gedaan hoe de beoogde provider het doet op de diverse forums als het om klachten en wat de gemiddelde score is?

Zelf ben ik al vanaf januari klant van Vodafone Thuis later overgegaan naar T-Mobile tot volle tevredenheid wel er eerlijk bij zeggen dat het netwerk en alle vervolg zaken nog zijn aangelegd door Reggefiber en de tv nog kwam van Glashart media, 

@BeMu ik had wel meer willen zeggen bij community 

[verwijderd door mod voor aanstootgevend gedrag]

@Monero En dat gaat nog wel even duren, de techneuten moeten KPN aansturen, dat kunnen de moderators hier ook niet, en die kunnen er tot 5 werkdagen over doen voor ze het ticket oppakken en dan is KPN nog aan zet, alles wat men je hier laat doen zijn in mijn ogen zoethoudertjes.

Maar om je uit een droom te helpen, dit werkt zo bij elke provider, de tijd dat alles snel werd opgelost is over, ook bij KPN duurt het tegenwoordig lang als je opstart problemen ervaart, en ikzelf ben vrijdag over gegaan naar Ziggo, gelukkig heb ik nog glasvezel van KPN, want Ziggo werkt ook niet en maandag komt de monteur kijken of die het kan oplossen.🙄

Reputatie 7

De topicstarter is door meerdere automatisch geflagde berichten gebanned. Door aanstootgevende berichten die niet in lijn zijn met de huisregels is dit proces automatisch gestart. Dit topic zal daarom ook worden gesloten. Dank jullie voor het begrip.