Beantwoord

Interloze klant bij t-mobile anno 2022


  • Anonymous
  • 0 reacties

Slechte t-mobile,

Ben nieuw bij t-mobile vanaf dag 1 komt t-mobile zijn afspraken niet na. in brief STAAT duidelijk monteur gaat pas weg als internet het doet. Krijg ik van onderaannemer te horen als je tot 18:00 uur geen internet hebt moet je bellen onderaannemer moest bij internet direct doorzetten naar t-mobile dat is zijn werk daar bij heb ik niets gedaan 1 dag gewacht 2 dag deed internet met veel storingen ROOD lampje en dan weer GROEN lampje bij internet logo. Vanaf gisteren ben ik internetloze klant geen internet misschien was t-mobile mij vergeten om EU ID aan te vragen in Brussel dat ik als EU burger kan internetten.

Vandaag heb ik klantenservice van t-mobile gebeld arme dame kon mij niet verder helpen maar ze kon me wel vertellen dat het buiten de blackbox probleem was en dat het niet t-mobile lag maar daarvoor heb ik bij kpn 15 jaar lang geen problemen ondervonden. Ze moest een ticket aanmaken bij IT/ITC en de aanvraag duurt 2 dagen

M.v.g 

Monero 

icon

Beste antwoord door BeMu 2 July 2022, 11:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

33 reacties

Reputatie 7

De topicstarter is door meerdere automatisch geflagde berichten gebanned. Door aanstootgevende berichten die niet in lijn zijn met de huisregels is dit proces automatisch gestart. Dit topic zal daarom ook worden gesloten. Dank jullie voor het begrip. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Monero 

Helpt het om de stroom even van de mediaconverter te halen (apparaat tussen glasvezelaansluitpunt en router) en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit daarop?

@Lisa

[moderator edit - aanstootgevend gedrag]

 

@Lisa tot heden t-mobile internet doet het nog steeds niet 

Reputatie 7
Badge +16

@Monero Graag helpen we je met de oplossing voor het probleem, heb je de stappen van Lisa doorlopen? Zo ja, heb je gecontroleerd of de dip switches (kleine, witte schakelaars in het rode vlak op de converter) op 1 en 6 staan en zo wel: kun je ze naar 3 en 4 zetten, alsjeblieft?

Ik begreep je afbeelding hierboven niet helemaal, maar doe de (wellicht onterechte) aanname dat het een cynische ondertoon heeft. Niet iedereen ziet hier de humor van in en het kan gemeen overkomen, houd er daarom rekening mee dat het niet toegestaan is om kwetsende uitingen te plaatsen. Lees de Huisregels er nog eens op na: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community.

 

@Jason heb op advies van @Waqqas op 2 en 4 gezet daarna heb ik ook alles op nieuw gerest op 2 en 4 hebben wel meerde groene lampjes gehad allen FO was kleurlos zie hier boven de foto’s.

daarna heb ik terug gezet op advies van @Lisa op 1 en 6 en weer opnieuw de stappen uit gevoerd ook een negatieve resultaat. 

Ben nu niet staat om op 3 en 4 te zetten, persoonlijk vind ik het jammer dat monteur binnen kant van glasvezel eruit heeft gehaald kon ik de kpn internet nog verder gebruiken tot t-mobile het weer werkt  zo  lang t-mobile nog niet actief is kan ik verder gebruik van kpn 

@Jason vraag je  ben ik gemachtigd om zulke dingen uit tevoren want ik heb niet gekozen voor doe het zelf installatie 

mijn volgende vraag is welke garantie heb ik dat jullie wel van t-mobile zijn, als ik in t-mobile modem inlog krijg ik melding dat de certificaat sha256 sleutel niet geldig is 

Reputatie 7
Badge +15

@Monero ik heb nooit 2 en 4 gezegd 😉

@Waqqas je hebt gelijk sorry daarvoor 

[verwijderd door mod voor aanstootgevend gedrag]

 

Reputatie 7
Badge +5

Goedemorgen @Monero, ik zie dat je modem inmiddels al weer een tijdje netjes online is. Helemaal super! De verbinding ziet er heel mooi uit. Sorry voor de onderbreking. Maak er een mooi weekend van!

@Cheyenne  praat geen filosofie mijn internet werkt   Nog niet 

Reputatie 7
Badge +1

Ik blijf me er steeds over verbazen hoe ongelooflijk veel er fout gaat in deze branche, als je de diverse forums leest welke hier over gaan slaat de schrik je om het hart, en maak je je nu al zorgen als je eventueel besluit over te gaan naar een andere provider.

@BeMu het alle mooiste is klantenservice zeg hele tijd dat het buiten t-mobile is en dat iemand van kpn reggefiber moet komen omdat een lijn breuk in zit en daarvoor 15jaar klant geweest bij kpn zonder problemen en dit is het nog leuker ze maken  WEER afspraak met Guidion ipv reggafiber 

 

Hierbij bevestigen wij uw afspraak met de Expert. U heeft een afspraak op woensdag 06 juli 2022tussen 16:00 uur en 18:00 uur.

En dan durft t-mobile nog er bij te zetten 

Afspraak is afspraak
Wij gaan ervan uit dat u thuis bent op het afgesproken tijdstip. Lukt het u niet? Laat het ons op tijd weten. Wij plannen de Expert dan in om iemand anders te helpen. Bent u er niet of annuleert u de afspraak niet op tijd, dan is het mogelijk dat T-Mobile kosten in rekening brengt.

Reputatie 7
Badge +1

@Monero  Ik heb niet zo veel verstand van de techniek maar in mijn beleving kan dat van lijnbreuk niet kloppen, anders zouden de buren er ook last van moeten hebben, tenzij de breuk in de woning aanwezig is.

Als ik zo vrij mag zijn om te vragen heeft u voor u besloot over te gaan geen onderzoek gedaan hoe de beoogde provider het doet op de diverse forums als het om klachten en wat de gemiddelde score is?

Zelf ben ik al vanaf januari klant van Vodafone Thuis later overgegaan naar T-Mobile tot volle tevredenheid wel er eerlijk bij zeggen dat het netwerk en alle vervolg zaken nog zijn aangelegd door Reggefiber en de tv nog kwam van Glashart media, 

@BeMu ik had wel meer willen zeggen bij community 

[verwijderd door mod voor aanstootgevend gedrag]

@Monero En dat gaat nog wel even duren, de techneuten moeten KPN aansturen, dat kunnen de moderators hier ook niet, en die kunnen er tot 5 werkdagen over doen voor ze het ticket oppakken en dan is KPN nog aan zet, alles wat men je hier laat doen zijn in mijn ogen zoethoudertjes.

Maar om je uit een droom te helpen, dit werkt zo bij elke provider, de tijd dat alles snel werd opgelost is over, ook bij KPN duurt het tegenwoordig lang als je opstart problemen ervaart, en ikzelf ben vrijdag over gegaan naar Ziggo, gelukkig heb ik nog glasvezel van KPN, want Ziggo werkt ook niet en maandag komt de monteur kijken of die het kan oplossen.🙄

Heb alle stappen gedaan wat t-mobile aanbied bij storingen om te verhelpen 

Reputatie 7
Badge +15

@Monero

Er komt geen glasvezel signaal binnen, hiervoor zal je toch wel moeten wachten op een monteur.

Wat je eventueel nog kan proberen is aan de andere kant van de mediaconverter kijken waar de 6 schakelaars zitten naast de power input.

Alleen 3 en 4 of 1 en 6 moeten aan staan, dus de rest uit. Je kan de combinatie ook wisselen, haal dan eerst de mediaconverter van het stroom.

@Waqqas 

Dan is maar 1 optie voor mij om stoppen bij t-mobile

Ga wel lekker terug naar kpn heb nog opzeg termijn 

vakantie periode komen er aan zal zeker lang moeten wachten op t-mobile tot ik geholpen word moet nu al 2 dagen wachten op it/itc tickernummer is al aangemaakt  dan kan ik net zo goed wachten op nieuwe internet van kpn 

 

 

Zo staat het nu 

moet ik het op 2en 4 zetten 

Dit is op 2 en 4 heb nu meer groene lampje branden 

Reputatie 7
Badge +15

@Monero 

Zet eerst eens alles uit en dan enkel 1 en 6 aan, indien internet het dan nog niet doet na mediaconverter opstarten zet dan 1 en 6 uit en schakel 3 en 4 in (ON).

Heb ik allemaal gedaan en dan opnieuw op gestart

het belangrijkste FO brand niet groen 

Reputatie 7
Badge +15

@Monero 

Welke internetsnelheid heb je genomen en wat is de prijs? Daaraan kan je ook zien welke combinatie de juiste is en dan kan je die aan laten staan.

400bit voor 40€ 

ben er ingetrapt in de valluikje van t-mobile 

goedkoop is mis koop 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Monero

Je kan de mediaconverter uitzetten, alle schakelaars naar beneden en alleen 1 en 6 ON, daarna kun je de mediaconverter weer opstarten en zo laten. Het FO lampje hoort oranje te branden en nog 2 andere maar houd het internet maar in de gaten :)

Over die foto hoef je je geen zorgen te maken, wanneer het internet werkt dan zal dat ook bijgewerkt worden.