Beantwoord

Internet doet niet al 3 weken

  • 27 September 2022
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

Hi,

3 weken geleden heb ik vermeld dat internet bij mij thuis is uitgevallen. Ik heb de klant service geveld en ze hebben monteur aangevraagd. Volgend hun moest ik een link ontvangen om een afspraak te malen met de monteur maar ik heb helaas geen link ontvangen. Dit is echt schaamte, ik zit zonder internet al die tijd en ik heb server en andere apparaten thuis die allemaal uitgevallen zijn. Onbeperkt internet op telefoon helpt niet. Mijn mobiel is kapot geworden omdat de toestel altijd aan het opladen is.

Ik geloof niet dat het zo lang duurt om de storing te uit te vinden. T-Mobile wil gewoon geen monteur sturen.

ik heb na al die moeite besloten naar KPN en na twee dagen t-mobile heeft me beloofd om een monteur te sturen als ik blijf bij T-Mobile, dus ik heb de overstap aanvraag geannuleerd en internet doet nog steeds niet.

 

Zou dit opgelost worden of nooit meer?

icon

Beste antwoord door Lisa 27 September 2022, 15:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Adam91z 

Betreft dit een glasvezel of DSL verbinding?

Indien je glasvezel en een mediaconverter hebt, welke lampjes zie je aan, uit of knipperen op de mediaconverter?

Heb je ook de ongewenste map gecontroleerd?

Glasvezel, geen enkele lamp brand, de stroom is wel aangesloten maar bleekbaar dat de mediaconverter kapot is.

Reputatie 7
Badge +15

@Adam91z

De stopcontact doet het wel als je er iets anders op aansluit? Mocht je een Huawei mediaconverter hebben druk dan ook eens op het witte aan/uit knopje onderaan.

Ik ben software developer dus een technische man, ik heb alle mogelijkheden geprobeerd maar het doet niet. Lijkt me handig als jullie een monteur regelen.

Reputatie 7

Hi @Adam91z, ik geef je heel graag meer duidelijkheid! Mijn collega's zijn nog steeds heel druk bezig voor je. Er lijkt bij jou sprake te zijn van een stoorzender in het netwerk, waardoor jij en andere klanten in jouw regio problemen ervaren met onze diensten. Deze stoorzender is nog niet gevonden en een volgende update volgt wanneer deze opgespoord is. Wij proberen deze stoorzenders uiteraard zo snel mogelijk op te sporen, maar houd er rekening mee dat het oplossen van deze problematiek in sommige gevallen meer dan een week kan duren. Excuses dat dit al enige tijd duurt. Zojuist heb ik je van een extra Unlimited Data voucher voorzien, omdat ik echt wil dat je zo min mogelijk hinder ervaart! 

Reageer