Beantwoord

Internet Dordrecht 3314 down

  • 26 September 2022
  • 8 reacties
  • 66 Bekeken

Sinds 16:10 geen internet WAN verbinding meer.

Verbinding: Fiber

Modem herstart, maar de WAN connectie blijft down.

Dordrecht, Nieuw-Krispijn.

icon

Beste antwoord door B.Luijten 26 September 2022, 21:37

Bekijk origineel

8 reacties

OK, blijkt een lokaal probleem te zijn met mijn modem. Nieuwe router is onderweg 🤞🏻

Reputatie 7

Hi @B.Luijten, heel goed dat je meteen een melding hebt gemaakt! 💪 Ik ben super blij om te lezen dat er al een nieuw modem onderweg is om dit euvel aan te pakken, top. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. 

Hoi @Lisa, ik heb een bevestigingsmail gekregen van de bestelling, maar ik zie deze niet terug in My T-Mobile. Hoe kom ik te weten wanneer het pakket geleverd wordt? De chatbot weet het in ieder geval niet.

Reputatie 7

Hi @B.Luijten, goede vraag! Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ook ik zie hier nog geen informatie over terug. De order voor een nieuw modem staat nog niet op ‘completed’, vaak duurt dit eventjes. Zodra de order op ‘completed’ staat, kun je de bestelling terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving. Mocht je morgen nog niks in kunnen zien, wil je dan een seintje geven? Dan trek ik één van mijn collega's aan hun mouw. Maar voor nu moet het systeem de order nog heel even verwerken. 

OK, ik kreeg zojuist bericht dat het pakket vandaag geleverd wordt. Dat zou top zijn! Bedankt @Lisa :)

Reputatie 7

Hi @B.Luijten, yes - dat klopt als een bus! 😁 Heel graag gedaan en maak er een mooie dag van. 

@Lisa : de spullen zijn binnen, maar helaas geen verbinding. Het “fiber” lampje van de Media Converter blijft uit. Ik krijg het vermoeden dat er iets meer aan de hand is dan alleen een kapotte router. Ik krijg geen verbinding met de chat klantenservice (die zijn bezet). Hoe kan ik iemand een meting laten doen?

@Lisa, blijkbaar duurt het een uur voordat de nieuwe media converter verbinding krijgt, want ik zie nu ineens wat gaan werken! 😀

Reageer