Beantwoord

Internet en TV ligt eruit in Barneveld

  • 31 December 2021
  • 32 reacties
  • 811 Bekeken

Beste T-mobile thuis,

Ik snap dat jullie nu ook aan de Oliebollen zitten en binnenkort aan de bubbels, maar d'r is een storing iig in Barneveld in jullie netwerk. 

Kunnen jullie dit checken? Anders word het vanavond de oudejaars conferance kijken op mijn mobieltje (gelukkkig Vodafone...)

 

bvd

Rico

icon

Beste antwoord door Sander 1 January 2022, 00:44

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

32 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @misterweird 

De moderators zijn inderdaad niet meer aanwezig. Het netwerk operations centrum is wel altijd open. Als er dus een 'grote' storing is zal dat direct worden opgepakt. Individueel problemen kunnen maandag weer gemeld worden.

Probeer in ieder geval straks nog eens je router te herstarten. Hier staan nog meer zaken die je kunnen helpen bij troubleshooting.

Jammer dat dit net voor 6 uur gebeurd hier in Barneveld en de klantenservice is niet meer bereikbaar en door de feestdagen en zondag dit pas maandag kan worden opgepakt?! 
Er zijn meerdere klachten uit Barneveld hoor ik, dus hoop dat dit toch zsm kan worden opgelost! 

 

Dat klopt dat er meerdere klachten zijn in Barneveld…..Helaas …..

Reputatie 1

Alweer....maar weer naar Ziggo of een ander 

Bij ons in Barneveld ligt de internet vanaf 20:00 ook uit.

Barneveld 3772JV

Ik zit ook vanaf ~18.00 uur zonder internet. 

Wij ook al voor 6 uur geen verbinding meer. 3771
Opnieuw opstarten / resetten van de router geeft geen resultaat. 
hoor van meer mensen in de buurt. Allemaal met een abonnement bij t-mobile. 

Reputatie 7
Badge +14

Pfff niet leuk voor jullie. Hebben ze soms ergens iets in de brand gestoken? #Vuurwerk? 
Hebben jullie een poging ondernomen om te resetten Storing
 

alles al geprobeerd maar niks help al sinds 6 uur

wel erg veel vuurwerk hier maar heb geen brand gezien

Reputatie 7
Badge +15

Hallo allemaal.

Ik zie dat er in Barneveld ODF beschikbaar is, hebben jullie een knipperend PON LED op de Huawei ONT?

Wellicht gaat het om iemand die de splitter verstoord middels AON apparatuur?

Indien je een grijze mediaconverter hebt dan kan je bovenstaande negeren 😅

ik lees wel wat je schrijft maar begrijp er niks van sorry 

Reputatie 7
Badge +15

@wysiwyg

Gaat het om glasvezel? Welke mediaconverter heb je en welke lampjes branden of knipperen daarop? Apparaat tussen glasvezelaansluitpunt en modem.

ik heb DrayTec en er knipperen 3 laampjes maar kan ze niet goed lezen

 

en het is glasvezel

act en wlan knipperen

 

Reputatie 7
Badge +15

Dat wordt wachten op T-Mobile, het is niet anders helaas...

dat doen ze pas maandag?

Reputatie 7
Badge +14

@wysiwyg de storing is gemeld! Hopelijk vinden ze snel een oplossing. 

dank je wel

Reputatie 7

We ontvangen signalen dat enkele klanten in Barneveld problemen ervaren met internet, TV en Vast Bellen. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we iedereen op de hoogte: 

www.t-mobile.nl/thuisstoring

 

 

 

 

 

 

Reputatie 1

Dan zijn er waarschijnlijk weinig T-Mobile abonnementen in Barneveld. Ziggo had dit jaren geleden ook een tijdje, ben ik ook weggaan en dit is voor mij de druppel wat betreft T-Mobile. Jammer hadden mobile abonnement en 3x, tv, Internet maar gelukkig is er concurrentie.

Reputatie 1

@wysiwyg de storing is gemeld! Hopelijk vinden ze snel een oplossing. 

Heb ik weinig aan, oudejaarsavond in quarantaine, geen internet en tv ben klaar met T-Mobile.

Hier ook zonder tv etc gezeten met quarantaine en oud en nieuw.

En nog steeds doet niks het.

Waardeloos dit weer zeg.

Ook regio barneveld.

Vrij naar het nummer new years day van U2:

all is quiet on new year's day, I hope a mechanic is underway … Nog steeds k*t dus.

Ik heb ook een draytek, lampje act knippert. wan, fiber uit.. Wlan aan (maar daar heb ik niet zo veel aan..)