Beantwoord

Internet en TV ligt eruit in Barneveld

  • 31 December 2021
  • 32 reacties
  • 811 Bekeken

Beste T-mobile thuis,

Ik snap dat jullie nu ook aan de Oliebollen zitten en binnenkort aan de bubbels, maar d'r is een storing iig in Barneveld in jullie netwerk. 

Kunnen jullie dit checken? Anders word het vanavond de oudejaars conferance kijken op mijn mobieltje (gelukkkig Vodafone...)

 

bvd

Rico

icon

Beste antwoord door Sander 1 January 2022, 00:44

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

32 reacties

Reputatie 1

dat doen ze pas maandag?

Grote kans bij T-Mobile, vorige storing duurde ook lang en gaat mij weer zakelijk geld kosten vandaar dat ik ga overstappen nasr een stabielere provider.

 

Reputatie 1

Hier al 16 uur storing, top service, not. Niemand bereikbaar.

dat doen ze pas maandag?

Grote kans bij T-Mobile, vorige storing duurde ook lang en gaat mij weer zakelijk geld kosten vandaar dat ik ga overstappen nasr een stabielere provider.

 

Strak plan. Zit ik nu ook over te denken en zit nu (via hotspot telefoon) te kijken op internetten.nl. Er zijn meer glasaanbieders, maar ik zit me af te vragen of ik dan eigenlijk op dezelfde backbone (en dan dezelfde service...) blijf. Iemand enig idee?

 

Reputatie 1

Oh ja ivm de feestdagen is T-Mobile niet bereikbaar, kortom 0 service dat wil toch niemand Betreft storing Barneveld. 

 

Reputatie 1

@wysiwyg de storing is gemeld! Hopelijk vinden ze snel een oplossing. 

Heb ik weinig aan, oudejaarsavond in quarantaine, geen internet en tv ben klaar met T-Mobile.

16 uur verder, door 12 gb bundel die nog 21 dagen duurt, T-Mobile niet bereikbaar, service geen, slecht toch.

Reputatie 1

dat doen ze pas maandag?

Grote kans bij T-Mobile, vorige storing duurde ook lang en gaat mij weer zakelijk geld kosten vandaar dat ik ga overstappen nasr een stabielere provider.

 

Strak plan. Zit ik nu ook over te denken en zit nu (via hotspot telefoon) te kijken op internetten.nl. Er zijn meer glasaanbieders, maar ik zit me af te vragen of ik dan eigenlijk op dezelfde backbone (en dan dezelfde service...) blijf. Iemand enig idee?

 

Geen idee ik ga het later uitzoeken, nu te druk. Wij hebben de 12 gb bundel er doorheen gejaagd en zitten nu 21 dagen zonder mobiel internet en iedereen ligt te snurken bij T-Mobile, dat wil ik dus nooit meer. Vorige keer was geloof ik 20 oktober ook een ramp en het kost mij uiteindelijk veel geld dus al betaal ik 100 euro per maand bij een andere provider dan ben ik nog goedkoper uit 

 

Ik wordt echt soort van gek door deze situatie.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, het onderzoek tussen alle betrokken partijen loopt nog. We hopen hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden. Zodra we meer weten, horen jullie het meteen. In de tussentijd: excuses voor het ongemak en indien je een Unlimited Internet voucher kunt gebruiken om via mobiele hotspot alsnog online te zijn, laat het in het meegestuurde topic hieronder weten, alsjeblieft. Let wel: de voucher kan enkel geactiveerd worden met een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid en abonnement).

Om alles centraal te houden en niet het overzicht te verliezen, beperken we het tot één topic:

Overige topics met betrekking tot verbindingsproblemen in Barneveld, sluiten we direct.