Beantwoord

Internet en TV problemen T mobile THuis

  • 16 March 2023
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 1

WIj zijn sinds een weekje of 3 klant bij T-mobile en hebben internet en TV voor thuis.

Helaas is gisteren plots het internet en het TV signaal uitgevallen. Op het modem brandt het internet lampje rood, en op het andere apparaat geeft brandt het signaal fiber en speed niet meer. Alle stekkers zijn eruit geweest, circa 30 minuten de stroom van de apparatuur gehaald en gebeld met de klantenservice ( of ja zo noemen ze het) van T-mobile. De collega van T-mobile gaf aan inderdaad te zien dat er geen signaal is..

Nu werk ik thuis en heb ik internet nodig voor mijn werkzaamheden en afspraken. Daarnaast zijn er 4 kinderen die graag TV kijken en tevens huiswerk moeten maken op de Ipads/Chromebook.

T-mobile geeft aan, kan tot een week duren voordat we je uberhaupt gaan bellen om te kijken naar een oplossing en daarna dien je nog rekening te houden met een wachttijd voor een monteur. 

Nu begrijpen jullie mijn urgentie, is er een andere oplossing voor dit probleem.. Herkent iemand het probleem en is er een oplossing intern mogelijk? (aanschaffen ander modem oid?)

Hopelijk kan iemand me helpen, in 2023 met thuiswerken is een langere periode zonder internet geen oplossing. Mijn specifieke programma;s voor werk draaien niet soepel op 4g. naast het ongemak dus ook nog een flinke schadepost. Ook de kinderen hebben hier enorm hinder van, zowel voor studie als entertainment. 

 

Alle hulp is welkom, dank!

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 16 March 2023, 12:26

Bekijk origineel

5 reacties

Hé Willem, sorry, ik kan je niet helpen.... Maar bij mij precies het zelfde!!! 's Morgens deed de tv en telefoon het nog. Ffies uit gehad en 's middags ook helemaal niets meer. Ook de stroom er af gehaald, van de modem, maar nog steeds niet. T-Mobile gebeld, na lang zoeken eindelijk het telefoonnummer gevonden, gebeld. Maar hier ook het zelfde verhaal, niet kunnen helpen en er moet maar een monteur langskomen komen. Met de mogelijkheid dat het dan nog niet zal worden opgelost. Hij zal een andere modem bij zich hebben, maar geen garantie. Dus dat gaat wel even duren. Knap vervelend, zachtjes uitgedrukt. Ik woon in Dordrecht. Ik wens je heel veel sterkte en geluk!!!!! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Willem van der Zanden, goed dat je hier je verhaal doet, dit wil ik snel voor je oplossen! Inmiddels heb ik ook al in je andere topic gereageerd, namelijk: Geen internet en TV, geen fiber signaal. Graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, één vraag tot één topic te beperken zodat de oplossing adequaat en gericht is. Ik doe er alles aan om je zo snel mogelijk weer online te krijgen! 

 

Hi @Ria341, ook jou zie ik het liefst weer snel genieten van uitstekend internet! Ik wilde meteen je dossier doornemen alleen heb je jouw Community account nog niet gekoppeld aan jouw T-Mobile voor thuis abonnement. Als ik het goed begrijp heb je al een afspraak staan met Guidion, super. Mocht je toch nog mijn hulp kunnen gebruiken dan raad ik je aan om via een privébericht de volgende gegevens naar mij te sturen:

  • Postcode en huisnummer
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

Hoe dan ook wordt dit helemaal voor je opgelost!

Reputatie 1

Hé Willem, sorry, ik kan je niet helpen.... Maar bij mij precies het zelfde!!! 's Morgens deed de tv en telefoon het nog. Ffies uit gehad en 's middags ook helemaal niets meer. Ook de stroom er af gehaald, van de modem, maar nog steeds niet. T-Mobile gebeld, na lang zoeken eindelijk het telefoonnummer gevonden, gebeld. Maar hier ook het zelfde verhaal, niet kunnen helpen en er moet maar een monteur langskomen komen. Met de mogelijkheid dat het dan nog niet zal worden opgelost. Hij zal een andere modem bij zich hebben, maar geen garantie. Dus dat gaat wel even duren. Knap vervelend, zachtjes uitgedrukt. Ik woon in Dordrecht. Ik wens je heel veel sterkte en geluk!!!!! 

@Ria341 dank voor je medeleven. Hopelijk is er voor jou ook snel een oplossing voor handen zodat je weer kan genieten van de internet en TV diensten.

Ik weet niet hoe dat werkt om dat account te koppelen. Ik ben niet zo met it dingen. Sorry voor dat..... 

Reputatie 7
Badge +4

Geen zorgen @Ria341, daar kan ik helemaal inkomen! 🙂 Omdat het klonk alsof je al een afspraak met Guidion hebt staan zal de oplossing in zicht zijn. Mocht je toch nog mijn hulp kunnen gebruiken stuur mij dan gerust een privébericht met de volgende gegevens:

  • Postcode en huisnummer
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

In ieder geval zal Guidion al heel veel voor je betekenen! 😃

Reageer