Beantwoord

Internet ligt eruit - Amsterdam Bos en lommer

  • 24 January 2020
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hello,

Mijn internet ligt vandaag eruit, ochtend deed ie het nog. Rood lampje modem, ander kabel, reset etc. heeft niet geholpen. Klantenservice niet beschikbaar.. wat is er aan de hand? Ik werk vanuit huis, super belangrijk!

Ik hoor het graag van je.

icon

Beste antwoord door Sander 26 January 2020, 15:02

Bekijk origineel

4 reacties

Guys....? Geen response, ook niet op facebook... wat is er aan de hand?

Reputatie 7

Hi @Galoufi,

 

Ik zie dat je hebt gebeld met onze klantenservice en er een afspraak is ingepland met onze monteur op dinsdag. Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?

@Sander het is ongelooflijk maar waar, ik heb duidelijk aan guidion aangegeven, mij eerst van tevoren te bellen (10, 15 of half uur). Mijn huis is leegstand (behalve werkruimte), ik kan daar niet verblijven terwijl ik twee uur moet wachten. Ik werk. Monteur dus gemist! Ik wil zsm een afspraak maken!!!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Galoufi,

 

Je maakt met Guidion van te voren een afspraak voor een tijdvak van twee uur. Zij kunnen gedurende die twee uur op elk moment langskomen. Sommige monteurs zijn nog van de oude stempel en geven eerst een belletje, of versturen eerst een SMS, maar dat is zeker niet gebruikelijk. Sorry dat de afspraak mislukt is en ik begrijp best dat je in een leegstaand pand niet twee uur wilt verblijven. Desalniettemin is Guidion niet verplicht je te bellen, ondanks het feit dat je dit aangeeft bij hen. Dat bedoel ik niet bot, maar dat is wel de waarheid. Je kunt hen op 088-2000151 benaderen voor een nieuwe afspraak. Ze zijn vandaag tot 21:00 bereikbaar.

Reageer