Het internet ligt er bij mij thuis weer uit. Voor de derde keer in een paar maanden. We krijgen steeds het antwoord storing bij een paar klanten. Maar waarom hoor ik altijd bij paar klanten die paar klanten??
Ik ben in ieder geval gelijk op onderzoek voor jou gegaan. Ik zie gisteren wel een korte onderbreking, maar verder ziet alles er eigenlijk dik in orde uit in het signaal. Wel valt mij op dat het Synology apparaat op LAN-poort 3 een IP-lease error geeft. Door dit apparaat te resetten, zou dit het probleem voor dit apparaat moeten oplossen. De andere aangesloten apparaten vertonen geen errors. Ervaar je momenteel wel weer een goede verbinding?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
of
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.