Beantwoord

internet niet beschikbaar op adres

  • 13 January 2022
  • 4 reacties
  • 313 Bekeken

Ik ben op het punt een woning te kopen, maar er is daar geen internet beschikbaar via jullie. 
 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 January 2022, 17:58

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7

Hi @Aligok1993 ,

Het zou betekenen dat er bij jou geen DSL of Glasvezelverbinding mogelijk is, omdat jouw adres niet is aangesloten op dat netwerk. Mocht ik nog een dubbelcheck voor je kunnen doen, mag je mij een privébericht sturen met je postcode en huisnummer. Dan kan ik de opties precies voor je nagaan en je meer informatie geven.

Als ik postcode en huisnummer intik krijg ik dit te zien. Vast internet is helaas niet beschikbaar op jouw adres. Gelukkig hebben wij een alternatief: 4G voor Thuis via ons mobiele netwerk. Ontdek 4G voor Thuis.” 
 

ik vroeg mij af waarom er geen mogelijkheid voor is. Ik ben een trouwe T-mobile klant, al jaren. Best jammer dat er wordt gezegd ja kan niet punt. 
 

Reputatie 7
Badge +16

Kleine aanvulling op het mooie bericht van @Waqqas hierboven, neem een kijkje in onze Wiki, in dit artikel staat nagenoeg alles waar je rekening mee kunt houden:

Zo ben je precies op de hoogte van je nieuwe aanvraag en weet je waar je op kan letten zodra het in gang gezet wordt! 😊👍

Wat heeft de postcodechecker aangegeven trouwens? @Aligok1993 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Aligok1993 

Als er volgens de postcodecheck geen T-Mobile DSL of glasvezel beschikbaar is op het nieuwe adres dan zul je toch moeten kijken naar de aanbieders die wel beschikbaar zijn op dat adres (helaas).

Wel is er misschien een mogelijkheid om 4G voor Thuis te nemen maar dit is geen vervanging voor een vaste verbinding.

https://www.t-mobile.nl/shop/4g-voor-thuis