Beantwoord

Internet Nijkerk werkt niet 26-12

  • 26 December 2020
  • 5 reacties
  • 651 Bekeken

Goedendag,

Is er een storing. Mijn internet verbinding werkt niet. Ook niet na herhaald herstarten.. dit moet ik trouwens ook minimaal een keer in de week doen..

 

Groet

icon

Beste antwoord door Sander 26 December 2020, 13:07

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet en TV in Nijkerk. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuus voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie?

Hoi Sander, ik woon ook in Nijkerk en heb ook geen internet. Kan je al een update geven?!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Wasikmaarbijkpngebleven & @thvdham, kortgeleden hebben wij de verbinding helemaal hersteld, en deze update vinden jullie ook terug in het topic die @Sander heeft gelinkt. Excuus nog voor het ongemak, en nog een fijne tweede kerstdag gewenst.

Ook vandaag 31-12-20 niets dan problemen met het Netwerk? regelmatig staan de tv beelden stil. Ook via internet regelmatig geen verbinding via kabel of Wifi. Alle apparatuur al opnieuw opgestart. Gelukkig heb ik ook 4G op mijn tablet. Dit lijken de zelfde problemen als op 26-12-20.

 

Ron Stuveling

Reputatie 7

Hoi @RonSpoor,

 

Ik heb meteen de verbinding gecontroleerd. Ik heb het vermoeden dat het inmiddels hersteld is en dat er gisteravond (timing!) een korte onderbreking was. Mocht dat niet zo zijn, kun je dan deze reset uitvoeren?

 

  1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de Interactieve TV Box.
  2. Haal het modem 10 seconden van de stroom. 
  3. Als het modem is opgestart kan je de TV Box weer aansluiten op de stroom.
  4. De TV Box geeft nu de melding "Geen internetkabel gevonden". Je kan nu de internetkabel ook weer aansluiten.

Zorg ervoor dat de internetkabel even is losgekoppeld. 

 

Mocht het terugkomen, meld dit dan aan ons met een topic! Wil je dan aangeven of TV en internet gelijktijdig wegvalt en welke lampjes op dat moment branden op het modem? Dan hebben we alvast een voorsprong! :sunglasses:  

Reageer