Beantwoord

internet snelheid

  • 22 February 2023
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Hallo, 

 

Ik woon in Purmerend op het adres: XXXX

De snelheid hier is 35 mb, Wanneer gaat 1gb worden ? 

De kpn heeft de nieuwe glasvezel infrastructuur geïnstalleerd. 

 

Mvg, Isaac 

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

icon

Beste antwoord door eric 22 February 2023, 16:47

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @gaorieh 

Hoe heb je de snelheid gemeten?

Kan je eens een laptop/pc bekabeld op de router aansluiten met minimaal een CAT5E internetkabel en dan een speedtest doen met de Ookla speedtest app?

Indien de snelheid laag blijft gebruik dan eens een andere testserver of een andere laptop/pc?

Hallo @gaorieh 

Hoe heb je de snelheid gemeten?

Kan je eens een laptop/pc bekabeld op de router aansluiten met minimaal een CAT5E internetkabel en dan een speedtest doen met de Ookla speedtest app?

Indien de snelheid laag blijft gebruik dan eens een andere testserver of een andere laptop/pc?

 

De glasvezel bij mijn adres is niet beschikbaar.  Dus mijn vraag is wanneer gaat het beschikbaar worden? 

Ik heb via laptop en fast.com gemeten. 

Reputatie 7
Badge +15

@gaorieh 

Je hebt nu DSL en wilt dus overgaan op glasvezel? Dit kun je eenvoudig zelf regelen in je My T-Mobile account onder abonnementen > internet.

Reputatie 7
Badge +14

Ah, duidelijk, dan heb je nu DSL en ligt er glasvezel bij jou binnen.

Dat deze vezel bij jou is binnengebracht wil nog niet gelijk zeggen dat er al een verbinding over geleverd kan worden. Zo'n verbinding kent natuurlijk 2 kanten en in de wijkcentrale moet ook nog centrale apparatuur worden geplaatst. Een voorspelling is daarom moeilijk te geven, maar kan niet heel ver weg zijn. De T-Mobile postcode checker is leidend. Als de netbeheerder aangeeft dat de verbinding gereed is voor een aanvraag wordt deze daar zichtbaar gemaakt. Check zo nu en dan eens naar de status. Een overstap van DSL naar zo'n glasvezel is dan gemakkelijk in te voeren via jouw My-t-mobile portal.

Reageer